24-05-13

Review: Garnier Skin Naturals Bio Active crème droge en gevoelige huid

               

Bij de Action verkopen ze naast de goedkope producten ook producten die je bij de drogist kan kopen. Zo verkopen ze bijvoorbeeld producten van Garnier en Rimmel London heb ik laatst ook gespot bij de cosmetica. Omdat ik Garnier bij de drogisterij te duur vind om te kopen, heb ik een gezichtscrème van Garnier gekocht bij de Action. Ik betaalde hier slechts €2,29 voor, terwijl dezelfde crème in een drogisterij €5,99 kost. Of het was is, weet ik niet, maar ik heb het voor jullie getest.

De crème zit in een kartonnen doosje. In het doosje zit een tube van 50 mL. Ik heb zelf de voorkeur bij crèmes voor tubes in plaats van potjes, want potjes worden zo snel vies. Het doosje waar de tube in zit, ziet er biologisch uit. Het het lijkt al meteen dat het product een biologische werking heeft, alleen al bij het zien van de verpakking. Op de achterkant van de verpakking staat dat dit product bestaat uit 95% natuurlijke ingrediënten. De crème is dermatologisch getest en bevat geen parabenen, siliconen en synthetische kleurstoffen.

                  

Een natuurlijk, biologisch product dus. Maar werkt het? Wanneer ik de crème op mijn gezicht smeer, komt me een aangename geur tegemoet. Tijdens het intrekken merk ik wel dat de geur opeens anders gaat ruiken. Niet meer aangenaam als eerst, maar ook niet storend. Na het gebruiken van deze crème voelt mijn gezicht lekker zacht en zijn mijn droge plekjes weg. Ik gebruik deze crème vooral voordat ik ga slapen, dan kan het lekker intrekken.

             

             

Een fijne crème van Garnier speciaal voor een droge en gevoelige huid. Mijn huid gaat niet irriteren en ik merk dat de crème zijn werking echt goed doet. Voor de prijs waarvoor ik deze crème heb ben ik er echt blij mee. Ik kan dit product echt aanraden als je, net als ik, een droge en gevoelige huid hebt.

De Bio Active crème is verkrijgbaar bij drogisterijen voor €5,99 en bij de Action voor €2,29.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen