06-05-13

Review: H&M blusher Spring Flower



Het is jullie vast niet ontgaan dat de modeketen H&M ook cosmetica verkocht. Regelmatig koop ik er wat van, zo ook deze blush die ik laatst tegen kwam. Het patroon met rozen sprak mij veel aan, maar bekend met de H&M make-up ben ik niet. Op de een of andere manier moest ik deze blush meenemen. Het patroon, de kleurtjes, het doosje met spiegel en applicator: ik moest het hebben.




Tijdens het winkelen kwam ik erachter dat de blush aan de onderkant een spiegel en een applicator heeft in het doosje. Leuk bedacht, maar ik gebruik het niet. Ik had gedacht dat de blush wel meer zou bevatten, maar door 'de geheime ruimte' blijkt dat dus niet zo. De blush sluit niet helemaal goed, hij vliegt zo weer open. Het doosje waar deze vrolijke rozenblush in zit, ziet er erg standaard uit. Gewoon wit met aan de onderkant een sticker met de nodige informatie over het product. De blush bevat parabenen en is 18 maanden houdbaar. Van mij mocht de verpakking allemaal wel wat vrolijker en aantrekkelijker.



De blush bevat vier verschillende kleuren: shimmer pink, pink, coral en orange. De kleuren zijn mat, behalve shimmer pink, want die bevat een shimmer. Leuk dat er verschillende kleuren in één blush verwerkt zijn, want zo kun je bij elke look weer een andere kleur blush kiezen. De pigmentatie van de blush is echt goed. Alle kleuren geven genoeg af en ik zie ze allemaal goed zitten op mijn gezicht. Met deze blush kun je leuke looks creëren!





Deze blush van de H&m doet het in mijn ogen goed. De pigmentatie is goed, de blush blijft lang zitten en is goed verkrijgbaar voor slechts €4,50. Het nadeel is wel dat de blush niet lang houdbaar is en dat er parabenen in zijn verwerkt.

De H&M blusher Spring Flower is verkrijgbaar bij verschillende H&M filialen met een cosmetica afdeling voor €4,50.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen