03-05-13

Review: Hema mini nagellak set



Wie wil er nou niet vier schattige, pastelkleurige lakjes voor slechts €6,50? Ik wel, en dat is de reden waarom ik dit mini nagellak setje kocht bij de Hema. Pastel in de kleuren roze, lichtroze, blauw en groen zijn deze lente helemaal in en met dit setje kun je prima een mooie nailart creëren. Maar zijn de mini lakjes wel van goede kwaliteit? En dekken ze wel goed? Dit alles heb ik voor jullie getest!
De lakjes zitten verpakt in een zwart doosje met witte sterren erop. Opzich ziet het er wel leuk uit, maar ik vind zwart met sterretjes leuker bij glitterlakken dan pastelakken staan. Maar dit kan er mee door. Je kunt ervoor kiezen om de verpakking weg te gooien en de lakjes apart te bewaren, maar ik heb ervoor gekozen om ze in de verpakking te laten. De lakjes bevatten 4,5 mL en zijn 24 maanden houdbaar. Deze houdbaarheidsdatum voor mini lakken is goed te doen. Op de achterkant staat ook nog hoe de lakjes heten en welke ingrediënten er in elke lak zit.



Het kwastje van deze lakken is aardig dun en dat maakt het moeilijker om je nagels er mooi mee te lakken. De lakken dekken in twee lagen, behalve de lichtroze die dekt in drie lagen pas. Die kleuren zien er lekker vrolijk uit op mijn nagels en ik vind deze nagellak set absoluut lente-proof. Een nadeel aan deze lakjes is wel dat ze erg snel chippen.



Erg fijne lakjes zijn het dus niet, maar voor de prijs is het wel te doen. De kleuren zijn perfect voor de lente en de mini lakken dekken snel en drogen snel op. Het nare is dat de nagellak wel snel chipt.

De Hema mini nagellak set in pastel is verkrijgbaar bij de Hema voor €6,50

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen