10-05-13

Review: MAX 2 in 1 glossy lipstick Soft nude & Soft pink

               

Dat de Action goedkope cosmetica verkoopt is je misschien al bekend. Oogschaduw, eyeliner, mascara en ook lipstick. Nu was ik nog niet bekend met de lipsticks van de Action, dus ik besloot om een 2 in 1 lipstick te kopen. Ik nam de kleur Soft nude & Soft pink mee om hem voor jullie te testen.

               

De twee lipsticks zitten verpakt in karton met daarop de nodige informatie over het product. Doordat de lipsticks verpakt zitten in karton weet je zeker dat niemand ze heeft gebruikt. Je moet er toch niet aan denken dat je een lipstick koopt die iemand al getest heeft in de winkel? MAX doet het goed en verpakt meestal zijn producten in karton. De verpakking ziet er goedkoop uit, maar na het kopen gooi ik de verpakking toch in de prullenbak.

                 

Het gebruik van de lipsticks staat op de achterkant van het kartonnetje. Eerst breng je de gekleurde lipgloss als basis aan op je lippen en daar over heen doe je de transparante lipgloss voor extra veel shine. Ik dacht dat ik de lipgloss wel kon verwijderen met een tissue, maar dat is niet zo! De lipgloss blijft muurvast zitten op mijn lippen. Met make-up remover krijg je het er wel af zoals op de verpakking staat.

                 

Verder met de lipgloss zelf. Soft nude is een mooie oudroze/oranje kleur. Het is een matte lipgloss die aardig droog aanvoelt op mijn lippen. De applicator is fijn in gebruik. Met de transparante gloss is Soft nude een mooie draagbare look voor overdag. Toch zal ik hem niet zo snel dragen, omdat het mijn kleur niet is. De gloss mocht opzich wel wat heftiger zijn, want er komt haast geen gloss vanaf.

                

                

Soft pink is een metallic roze lipgloss. Ik snap niet waarom ze deze in de collectie hebben gedaan, want de basis gloss is al bevat al aardig shimmer en gloss. Toch vind ik de kleur wel iets bijzonders hebben. Wat ik wel opmerk is dat de lipgloss beide moeilijk te verwijderen zijn. Ze blijven dus goed zitten op mijn lippen. Mijn lippen voelen wel aardig droog aan. Voordat ik deze lipsticks opdoe, smeer ik mijn lippen eerst in met een balsem, omdat mijn lippen anders zo droog worden.

               

               

Al met al vind ik de 2 in 1 glossy lipstick van MAX een goed product. Het idee is leuk en voor slechts €1,99 krijg je twee (eigenlijk zelfs vier) leuke lipsticks. Ze blijven lang zitten en zien er mooi uit. Je kunt zelf kiezen voor welke kleur je gaat, basis of met gloss. De lipsticks maken mijn lippen wel wat droog en ze zijn moeilijk  van mijn lippen af te halen. Voor de rest vind ik het prima lipsticks en wil ik de andere kleuren ook wel kopen.

De MAX 2 in 1 glossy lipsticks zijn verkrijgbaar bij de Action voor €1,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen