30-05-13

Review: Vaseline hand + stronger nails handcrème



Vaseline is het merk dat bekend staat om de jelly vaseline potten. De grote potten met het jelly spul is niet meer weg te slaan uit mijn stash. Het is zo goed en verzorgend voor mijn huid dat ik niet meer zonder kan. Mijn handen en nagels kunnen door het droge weer wel wat extra verzorging gebruiken. Het werd tijd om een handcrème te kopen die goed werkt, goedkoop is en goed mee te nemen is in mijn tas. De Vaseline hand + stronger nails handcrème kwam als geroepen!

De roze verpakking riep dat ik dit mee moest nemen. De verpakking ziet er erg leuk en aantrekkelijk uit. Lekker roze en niet teveel poes pas: precies goed. Op de achterkant staat wat de handcrème doet voor je nagels, de ingrediënten staan erop en verder nog andere informatie zoals de houdbaarheidsdatum.

Volgens Vaseline moet deze handcrème mijn handen zacht maken en mijn nagels met 50% versterken. De crème maakt mijn handen inderdaad lekker zacht. Ook heeft de crème een lekkere geur, zodat mijn handen fris ruiken na gebruik. Maar het verhaal over dat me nagels versterkt worden? Ik merk er weinig van. Ik gebruik deze handcrème al een aantal weken, maar mijn nagels zijn nog steeds er slap en breekbaar. De substantie van de crème is fijn en smeert makkelijk uit. Het trekt snel in, zodat je niet zolang hoef te wachten.



Over de ingrediënten ben ik niet zo enthousiast. Er zitten veel producten in deze handcrème en parabenen. De houdbaarheidsdatum is 12 maanden, lekker lang om je handcrème te gebruiken. Voor de rest bevat de crème 75 mL en is daarom makkelijk om mee te nemen in je tas.



Kortom vind ik dit een goede handcrème. Zeker voor de €2,49 die je er ongeveer aan betaalt. Voor dit geld heb je een goede handcrème die je handen lekker zacht maakt. De enige nadelen die ik kon vinden is dat mijn nagels er niet sterker van worden en dat er veel stoffen en parabenen in zitten. Al met al kan ik deze crème zeker aanraden!

De Vaseline hand + stronger nails handcrème is verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen voor €2,49.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen