17-05-13

Wat neem ik mee onder de douche?

                 

Deze keer een nieuw soort artikel: Wat neem ik mee onder de douche? Ik laat jullie in dit artikel zien wat ik zoal gebruik tijdens het douchen en na het douchen. Ik wissel soms wel wat af met producten maar over het algemeen gebruik ik meestal wel hetzelfde. Het lijkt me leuk om jullie eens een kijkje te geven naar wat voor producten is zoal gebruik en of ik ze fijn vind.
                 

Voor mijn lichaam gebruik de de DA douchegel relaxing lotus. Dit is een roze douchegel die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Als je zoals ik in je eentje deze douchegel gebruikt, dan doe je er wel lang mee. Ik heb over deze douchegel dik een half jaar gedaan. Soms vond ik de geur niet helemaal lekker en pakte ik toch snel een andere douchegel, maar toch heb ik hem opgemaakt. Voor mijn haren gebruik ik op dit moment de Herbal Essences beautiful ends en de Kruidvat easy color mousse conditioner. Deze twee producten werken fijn voor mijn haren en ik merk dat mijn haren er mooi glanzend en verzorgt uitzien.

                  

Tijdens het douchen gebruik ik ook de Vogue galmour hotspot body peeling. Dit is een scrub dat je tijdens het douchen moet gebruiken. Na het gebruik van deze scrub voelt mijn huid lekker zacht aan en ruikt mijn huid ook nog eens lekker. Na het wassen van mijn haren met shampoo en conditioner gebruik ik 1 keer per week de Andrélon perfecte puntjes versterkend masker. Dit masker is speciaal voor de gespleten puntjes en versterkt je haren. Ik heb dit masker nog niet zo vaak gebruikt, dus ik kan nog niet zeggen of het helpt of niet. Als ik helemaal klaar ben met douchen smeer ik vervolgens mijn huid nog even in met een bodybutter van Superdrug. Ik merk dat mijn huid erg droog wordt door het gebruik van douchegel en shampoo's. Mijn huid insmeren met bodybutter is dus geen overbodige luxe. Deze bodybutter van Superdrug werkt echt goed en is tot nu toe echt mijn favoriet.

Dit waren al mijn douche artikelen die ik gebruik. De meeste producten zijn gewoon verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen. De body peeling van Vogue heb ik gekocht bij de Action.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen