24-05-13

Wishlist: H&M voorjaar 2013

                                       

Tussen het leren moet ik tijd vrijmaken voor het schrijven van een artikel. Een beetje ontspanning zo nu en dan kan natuurlijk geen kwaad. Maar om nu hele uitgebreide artikelen te behandelen, heb ik geen tijd voor. Bovendien is het niet geweldig mooi weer om productfoto's te maken. Ik was mijn blog een beetje aan het door kijken en ik kwam tot de conclusie, dat het weer eens tijd was voor een H&M wishlist. Ik ging snel naar de site toe om de wishlist samen te stellen. Ook al vind ik de producten deze tijd wat tegenvallen, er zit bij de H&M altijd wel wat tussen wat ik graag wil hebben.



♥Singlet grijs gemêleerd €7,95
♥Oogschaduwpenceel €2,95
♥Top gebroken wit €12,95
♥Sandalen roze €19,95
♥Make-up tasje roze €4,95

Weinig producten deze keer, maar ik vind ze wel leuk en zal ze toch wel graag willen hebben. De grijze singlet en de top lijken me superleuk boven een short staan. De roze sandaaltjes zien er cute en netjes uit. Van make-up tasjes heb ik er nooit teveel en ik denk dat deze wel handig is om mee te nemen in mijn tas. Aangezien mijn make-up nu allemaal los ergens in een vakje ligt.. Van de Hema heb ik al een soortgelijke oogpenceel, maar de bovekant raakt los van de onderkant (wat ik vaak heb bij Hema kwasten). Een oogpenceel is altijd handig om in mijn stash te hebben.



1 opmerking: