25-06-13

De weekplanning

Ik ben slecht in plannen. Soms moet ik me erdoorheen worstelen en een planning maken. Zo ook met mijn blog. Ik vind het leuk om te bloggen, maar soms ben ik de draad kwijt .Wanneer moet dat artikelen online komen? En wanneer de filmpjes? Voor mij helpt het om mijn zaken op te schrijven. Daarom heb ik een weekplanning gemaakt. Elke dag komt er weer een andere artikel online in een bepaalde categorie. Hierdoor  krijgen jullie een beetje een idee van wat er online kan komen. De planning kan altijd nog veranderen en soms komt er 's middags een extra artikel online.

Zondag: My week in pictures
Maandag: Reviews + overig
Dinsdag: Persoonlijk + tips
Woensdag: Reviews + overig
Donderdag: Look/nail-art
Vrijdag: Reviews + overig
Zaterdag: (meestal) Filmpje

Ik heb nu al een paar dagen gewerkt met deze planning en het helpt. De artikelen zijn nu in ieder geval duidelijk gesorteerd op dag. Ik hoop dat jullie het ook wat vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen