09-06-13

Essence I ♥ extreme crazy volume mascara

              

Vandaag niet de My week in pictures zoals jullie die gewend zijn op zondag, maar een review van een Essence mascara. Ik ben namelijk op vakantie en zal de My week in pictures in twee keer doen volgende week zondag.

Hoewel ik al bekend was met de I ♥ extreme volume mascara van Essence, wilde ik toch de nieuwe variant ook proberen: I ♥ extreme crazy volume mascara. Deze mascara zou dus crazy volume moeten geven in plaats van gewone volume, die de 'oude' mascara geeft. Bovendien hoorde ik van veel medebloggers dat deze mascara heel fijn is. Dat is de reden waarom ik deze mascara niet kon laten liggen. Vandaag werp ik er een kritische blik op of deze jongen echt wel beter is dan zijn broertje.
Naam: I ♥ extreme crazy volume mascara
Kleur: zwart
Prijs: €2,79
Hoeveelheid: 12 mL
Lengte of volume: Volume

Volgens Essence zou deze mascara nog meer volume moeten geven door het ultralange borsteltje. Het borsteltje is inderdaad vrij lang en bevat allemaal kammetjes. Normaal gesproken vind ik zo'n borstel nooit fijn, maar deze mascara doet het goed. Door deze borstel wordt de huls van de mascara niet heel snel vies en zit mijn borstel niet onder de klonten. Wel vind ik de verpakking van deze mascara leuker dan die van de gewone I ♥ extreme volume mascara.

                

Mega veel volume geeft de mascara niet. Mijn wimpers worden langer en krijgen volume. Eigenlijk kun je het met deze mascara zo gek maken als je zelf wilt. Met één laag krijg ik geen klonten en ziet de mascara er mooi uit. Met meerdere lagen krijg ik al snel klonten en blijven mijn wimpers aan elkaar zitten. Wel jammer, want nu moet ik deze mascara in combinatie gebruiken met een andere mascara om mooie wimpers te krijgen.

                 

                   

Volume krijg je wel met deze mascara, maar niet veel. Ik snap niet waarom ze deze nieuwe variant in het schap hebben gedaan. Het borsteltje is misschien wel anders, maar voor de rest vind ik de mascara hetzelfde als de 'oude' mascara. Heb je deze mascara nog niet? Dan zal ik hem eigenlijk niet aanraden om te kopen, tenzij je echt opzoek bent naar een budget mascara. Ik vind het hebben gehalte niet zo hoog van deze mascara. Ik heb veel positieve verhalen gehoord, maar ik geloof dat iedereen deze mascara anders zal ervaren. Maar voor €2,79 verwachtte ik ook niet veel van deze mascara.

De Essence I ♥ extreme crazy volume mascara is verkrijgbaar bij de Kruidvat & Trekpleister voor €2,79.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen