16-06-13

I'm back: My week in Turkey

Donderdagnacht ben ik weer gekomen van een amazing vakantie in Turkije. Ik verbleef met vijf vrienden inEftalia Resort in Konakli (zeker een aanrader). We zijn 4 juni gegaan en kwamen donderdagnacht weer. Het was er heerlijk weer, echt veel beter dan in Nederland. Rond 12 uur kun je daar maar beter niet in de zon liggen, want dat is echt niet uit te houden. Wel hebben we 's avonds twee keer onweer gehad, maar gelukkig was de onweer ver weg. Vandaag wil ik wat foto's laten zien van afgelopen week.


Dinsdagmiddag vertrokken we dus. Het vliegtuig vertrok om half 5. Het wachten duurde wel erg lang en ik moest dor allerlei poortjes. En ik heb nog nooit zo vaak mijn paspoort moeten laten zien. Wat een gedoe met vliegen, maar het was wel erg leuk om te doen! Het was trouwens de tweede keer vliegen voor mij.



Wat zag het er leuk uit. Een zwembad met glijbaan en het strand was ook dichtbij. Het was een typisch familiehotel, lekker gezellig en druk (:



Uitzicht op het zwembad vanaf het balkon.



De meeste dagen lagen we gewoon aan het strand en het zwembad. Het is zo relaxed en als je het warm hebt kun je de zo de zee ingaan. De temperatuur was goed. Op deze foto was ik in Alanya op een excursie. Ik heb de burcht bezocht, in een piratenschip gevaren, druipsteen grotten gezien en naar de bazaar geweest.



En de terug weg. Hier zitten we te wachten op ons vliegtuig in Antalya. Na twee uur in de bus te hebben gereisd kwamen we aan op het vliegveld. Gelukkig verliep de terugreis goed en ben ik weer veilig in Nederland. En daar wachtte een andere verrassing me op...

Wordt vervolgd... 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen