02-06-13

My week in pictures #22

               Large
Elke zondag is het tijd voor de my week in pictures. Ik kijk deze week terug op een rustige week, waarin ik weer moest werken, voorbereidingen deed voor de examenreis en nog veel meer. Ik heb niet heel veel bijzonders meegemaakt deze week, maar wel heb ik foto's gemaakt zoals altijd. Volgende week zit ik in Turkije, dus dan komt er geen my week in pictures online. Als ik erweer ben van vakantie dan doe ik de post later. Vandaag dus de my week in pictures van week 22.


Na mijn examens heb ik weer zeeën van tijd om mijn nagels te doen. Ik wilde een zomerse nail-art maken, maar het was toch niet zo mooi gelukt. Na deze nail-art ben ik erachter gekomen dat groen niet zo mooi bij mijn nagels staat. Nu heb ik een koraalroze kleur op en die staat gelukkig veel beter.



Een ooglook gemaakt met een palet van NYC. Ik vind het jammer dat mijn camera's niet mooi de ooglooks kunnen vastleggen ):



Ik schrok toch wel toen ik deze hooiwagen zag. Gelukkig zat die aan de goede kant van het raam. Ik ben sowieso bang voor insecten en dat soort dieren.



Ook werd het tijd om mijn kamer te gaan stoffen ,want dat had ik niet gedaan in de examenperiode. Ik ging mijn plank schoonmaken met beautyspullen en dit was wat er allemaal opstond. Ik moet echt meer spullen op gaan maken.



Omdat ik naar Turkije ga, heb ik een reissetje met potjes gekocht van de Etos. De kleine potjes zijn handig voor handcrème en zalf. Ik kan niet zonder deze producten.



Aaah wie kent dit niet? Ik besloot om de sims 2 te doen. Mijn laptop kan dit spel niet zo goed aan, dus net na het bouwen en inrichten van het huis besloot die vast te gaan lopen..



In de bus terug naar huis, want ik had zaterdag geshopt met een vriendin van me. Wat ik gekocht heb, kun je deze week verwachten in een shoplog.



In Zwolle delen ze vaak spullen uit in de winkelstraat. Ik heb wel eens een goodie bag gekregen van de Pieces en zaterdag kreeg ik een flesje drinken. De Holy Soda smaakte eerst wel lekker, maar 's middags was de prik er al uit en smaakte het naar vieze witte wijn.

Dit was mijn week weer. Zoals je ziet was het niet zo een speciale week. Aankomende week ga ik op examenreis naar Turkije, dus daarom komt er volgende zondag geen my week in pictures.


Bron: Weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen