23-06-13

My week in pictures #25

                   The Jigsters Space  | via Tumblr

Week 25 begon wat stroef. Vanalles ging er mis en ik verveelde me dood. Vanaf woensdag ging het beter: ik moest woensdag t/m zaterdag extra werken. Ik heb lekker veel gewerkt en dat voelt echt goed! Het begint langzamerhand tot me door te dringen dat ik een lange vakantie heb. Dit is My week in pictures van week 25.


Maandag was het lekker weer. Ik ging samen met wat vriendinnen even rondkijken in de winkels in Zwolle. Ik was helemaal summerproof: korte broek, slippers etc. We konden het niet laten om aan het einde van de middag een heerlijke macflurry te halen. Ik had de Twix smaak en die was echt lekker!



De laatste paar dagen ben ik razend benieuwd wat er nou precies voor stoffen in cosmetica zitten. Zo zocht ik in dit review  alle ingrediënten op die in de nagellakremover zaten. Als aankomend Chemiestudent vind ik het interessant om te weten welke stoffen er worden gebruikt en wat voor invloed die stoffen hebben.



En ik ben weer begonnen met de 30 Day Shred. Dit is een workout verdeelt over drie levels. De eerste tien dagen doe je level 1, daarna 10 dagen level 2 en de laatste 10 dagen doe je level 3. Ik ben nu op dag vijf (zaterdag) en ik begin echt goed te worden in level 1.  Zoek je een leuke workout? Dan moet je even kijken bij deze.



Waaarom was er op mijn werk deze week de Mona toetjes in de aanbieding? Ik heb twee smaken geprobeerd: Dame blance en brownie. Ik vond ze beide lekker.



Op donderdagmiddag begon het rond een uur of twee echt ontzettend donker te worden. Mijn hele kamer werd donker, ik moest zelfs de lampen aandoen in huis.. Gevolg: dikke onweersbui en regen.



Donderdagavond of vrijdagavond (ik weet het niet meer) kwam er opeens een dikke mist opzetten. Ik zag de overkant van de weg niet eens meer.



Ik moet van mezelf leren om te ontspannen. Ik ben heel snel gestressd. Tekenen helpt mij om te ontspannen en ik word er steeds beter in. Ik ben nu bezig met het tekenen van twee vogels.



En ik ben weer Tumblr verslaafd. Mijn Tumblr ziet er nog aardig simpel uit, maar ik vind het leuk om inspirerende foto's, quotes, verhalen etc met jullie te delen. Mijn Tumblr kun je hier vinden.

Ja en ik heb nog twee andere leuke dingen om te vertellen. Maar daar wacht ik nog mee. Ik ga er een aparte blogpost over maken, maar wanneer weet ik nog niet (:

Beeld: Weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen