30-06-13

My week in pictures #26

                    Always | via Tumblr

Wauw, we zitten alweer in week 26. Dat betekent dat we al op de helft van 2013 zitten! Wat gaat de tijd toch snel. Het leek wel gisteren toen we oud en nieuw aan het vieren waren. In week 26 ben ik mezelf tegengekomen. 's Nachts laat naar bed, 's ochtends een ramp op het werk. Mijn oma werd 69 en dat werd gevierd. Ook ben ik weer vollop aan het tekenen. Natuurlijk maak ik geen grote kunstwerken, maar zo af en toe wat simpels tekenen daar hou ik wel van. Of het uiteindelijk mooi wordt, is altijd maar de vraag. Nu dus de foto's van week 26, genomen met mijn telefoon.



De laatste tijd ben ik dol op kokoskoeken. Alles wat fris smaakt, hou ik van. Vooral een lekkere kokoskoek na kerktijd gaat er bij mij wel in.



Lekker even geshopt bij de Kruidvat en de Hema. Dit waren trouwens wel spullen die ik echt nodig had. Ik kocht een heatprotect spray en een olieserum voor mijn haren. De serum werkt echt heel goed, alleen hij stinkt een beetje. De olie moet ik nog uittesten, want ik wil eerst mijn olieserum van Syoss op hebben. Ik vind de producten van Kruidvat haarlijn wel verdacht veel op die van Syoss lijken. Als de kwaliteit ook nog eens net zo goed was, dat zou een hoop geld schelen.

Ook kocht ik een nieuwe agenda van de Hema. Deze kostte volgens mij iets van vier euro. Het is een simpele witte agenda met roze tekst. Ik wilde dit jaar gaan voor iets simpels en neutraals (tsja die studenten ook he).

Ze lijken verdacht veel op elkaar. Kruidvat vs Soyss.



Mijn oma werd dinsdag 69 en dat moest gevierd worden! Een dag daarvoor maakte ik samen met mijn zusje en oma deze grote schaal met bowl. We hebben allemaal vruchtjes en sapjes bij elkaar gedaan. Als ik dit zie krijg ik spontaan dorst. De bowl smaakte echt heerlijk!



Lekker genieten van oma's appeltaart. Het smaakte heerlijk.




Rijles outvit. Als het maar comfy en leuk zit dan kan ik er helemaal tegenaan. Ik mag trouwens in augustus voor de eerste keer afrijden, spanneeend!

Ik ben bezig met project FIFO. Hier ga ik nog een apart artikel over schrijven. Globaal houdt het in dat ik eerste de oude producten op ga maken en daarna de nieuwe. De nieuwe producten heb ik in deze doos gestopt en de oude producten die ik moet opmaken staan op de plank.



En het werd tijd dat de kwastjes in bad gingen! Men wat waren ze vies. Als ik tegelijk veel kwasten wil schoonmaken dan gebruik ik altijd baby shampoo van het merk Europrofit. Heel goedkoop en het werkt uitstekend.



En ik moest me diploma ophalen. Ik heb een havodiploma met twee profielen: N&G en N&T. Ook had ik donderdag een intakegesprek gehad van de opleiding Chemie die ik september ga doen. Ik heb heel goed studie advies gekregen en ze zijn blij om te zien volgend jaar. Ik heb er echt zin in! Nu nog een kamer.



Camera tekenen.



Ik vind deze tekening echt leuk geworden. Het idee alleen al, ik hou van scheikunde.



Zaterdag heb ik dit theekopje getekend. Ik teken tekeningen na en ze lukken meestal ook goed. Alleen hou ik er niet van om al mijn tekeningen in te kleuren. Ik maak al mijn tekeningen en creaties in een gebonden boekje van de Hema (met de grijze kaft).



Bron: Weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen