10-06-13

Nail-art: Floral Doodle Nails by Cutepolish


Wie bekend is met Cutepolish op Youtube, kent waarschijnlijk ook wel de Florar Doodle Nails tutorial. In deze tutorial maakt ze een zomerse nail-art met bloemetjes. Ik vond deze nail-art zo leuk dat ik zelf ook aan de slag ben gegaan met nagellak. Ik ben niet goed in het maken van nail-arts, omdat ik totaal geen vaste hand heb. Deze Floral Doodle Nails lukte mij nog goed ook en ik wil mijn creatie aan jullie laten zien.

Het filmpje met de tutorial kun je hier vinden. Voor mijn duim- en ringvinger gebruikte ik In It For The Game van H&M. Voor mijn wijsvinger 030 Meet me at coral island van Catrice. Op mijn middelvinger een lichtblauwe lak van Safari en op mijn pink 95 Wanna be your sunshine van Essence. De zwarte lak die ik heb gebruikt is 119 City blackout van NYC.

Cutepolish:





Ik vind deze nail-art echt wel gelukt. De kleuren met het sponsje aanbrengen was wel even wennen, maar ik vind de bloemetjes mooi geworden. Het is echt een leuke nail-art en zelfs ik vond hem te doen. Ik heb hem vorige week gemaak (nu ik dit typ is het 3 juli) dus deze nail-art is helemaal vakantieproof!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen