03-06-13

Pan producten

            

Ik ben altijd wel een beetje blij wanneer ik de pan (onderkant) van een product raak. Dan weet ik dat die bijna op is en ik hem vaak heb gebruik. Aan de andere kant is het product bijna op, wat jammer is want dan moet je weer een nieuwe kopen. Vandaag laat ik aan de hand van foto's mijn pan geraakte producten zien!

           

♥ Essence gel eyeliner 01 Midnight in Paris
♥ Essence my skin mattifying cream

             

♥ Essence fruity blush sorbet 01 Smoothie operator
♥ Essence silky touch blus 10 Adorable

             

♥ Essence soft touch mousse 02 Matt beige
♥ Catrice skin finish compact powder 04 Apricot beige

Dit zijn al mijn pan producten. Zoals je ziet is het meeste toch wel van het merk Essence. Ik kocht eigenlijk alleen maar budget producten en ik ben ze nu een beetje aan het opmaken. Het lukt al aardig!

1 opmerking:

  1. Leuk om zo te laten zien, ik heb ook aardig wat pan producten, maar ze raken maar nooit op. Misschien dat ik ze ook maar eens op deze manier in posts ga zetten, een opgemaakt post red ik toch niet elke maand.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen