11-06-13

Review: Catrice Ultimate Colour 190 The nuder the better



De Catrice Ultimate Colour lipsticks zijn bij vele van jullie vast wel bekend. Ik had er tot nu toe nog geen één. Op verschillende blogs las ik hoe geweldig ze waren, vooral 190 The nuder the better. Ik hou van nude kleuren, dus waarom moest ik deze lipstick niet eens proberen? Ik wil hem graag aan jullie laten zien in dit artikel.
Naam: Catrice Ultimate Colour 190 The nuder the better
Kleur: Nude bruin
Prijs: €3,99

Op mijn lippen voelt de lipstick zacht aan. Het lijkt wel alsof de lipstick iets romigs heeft. Hoewel mijn lippen aardig droog zijn, maakt deze lipstick het niet extra droog. The nuder the better is een romige, zachte lipstick. De huls van deze lpstick vind ik er prachtig uitzien. Het ziet er strak en luxe uit. Echt een pluspunt, want daardoor krijg ik sneller de neiging om deze lipstick op te doen. De Ultimate Colour lipsticks moeten veel kleur geven en dat doet deze lipstick ook. Het is een perfecte nude kleur die niet mag ontbreken in je stash.

Het enige nadeel dat ik aan deze lipstick kan vinden is dat die een beetje in de lijntjes van mijn lippen trekt. Vooral bij droge lippen kun je dit goed zien. Als tip smeer ik altijd mijn lippen eerst in met wat vaseline en laat ik dit intrekken. Daarna doe ik deze lipstick op.


Zon


Daglicht

The nuder the better is zeker een mooie lipstick. Ik kan hem aanraden, omdat die zo mooi is en lekker smeert. Het is een lipstick die de neiging heeft om in de lijntjes te trekken. Urenlang blijft die niet zitten, een maaltijd of drinken overleeft die niet. Maar toch blijf deze lipstick even favoriet van mij.

De Ultimate Colour lipsticks van Catrice zijn verkrijgbaar bij de Trekpleister en Kruidvat voor €3,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen