28-06-13

Review: Catrice Ultimate Colour lipstick 240 Hey Nude

        

De Ultimate Colour lipsticks van Catrice vliegen om me oren (en in me stash). Mijn stash breidt zich steeds meer uit met deze geweldige lipsticks. 240 Hey Nude heeft wederom ook mijn hart gestolen. Een roze nude kleur die perfect staat bij een zongebruinde huid. Benieuwd waarom ik zo enthousiast ben over deze lipstick? Lees dan snel verder!


Naam: Catrice Ultimate Colour lipstick 240 Hey Nude
Kleur: Lichtroze nude
Prijs: €3,99

            

Laat ik beginnen met hetgene waarmee ik altijd begin: de verpakking. De huls van de lipstick is zwart en strak, het oogt lekker chique en daar hou ik van. Ik neem sneller een lipstick met een mooie huls mee dan een lelijke huls. Het is leuk dat het logo van Catrice zelf in de lipstick staat. Voor €3,99 had ik niet verwacht dat de lipstick er zo mooi uit zou zien.

          

Maar het gaat uiteindelijk over de kwaliteit. De lipstick voelt romig aan op mijn lippen en smeert zacht uit. Soms vind ik hem iets té romig, maar daar moet je persoonlijk van houden. Over de pigmentatie van de lipstick ben ik zeker te spreken. Wat een goede pigmentatie voor de prijs. De kleur is nude (duh) met een lichtroze tint erdoorheen. Het is een natuurlijke, subtiele kleur die je dagelijks kunt dragen. Hou je niet van lipsticks met een roze tint, dan is deze lipstick dus niet voor jou. Vooral bij een wat zongebruinde huid staat de lipstick echt mooi. Daarom heb ik Hey Nude lekker vaak gedragen op vakantie.

(Fullface foto komt zo snel mogelijk online, sorry!)
240 Hey Nude is een goede lipstick van Catrice. Het is geen lipstick die uren op je lippen blijft zitten. Vooral na een maaltijd of drinken moet ik de lipstick bijwerken. Voor de rest is de kleur een prima kleur om overdag te dragen voor naar werk, school etc. Goede pigmentatie en veel kleur komt er van deze lipstick. Voor €3,99 zal ik hem zeker niet laten liggen als ik jou was!

De Ultimate Colour lipsticks van Catrice zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat & Trekpleister voor €3,99 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen