05-06-13

Shoplog: Kruidvat en H&M



Het is een tijdje geleden dat ik een shoplog in de vorm van een artikel met foto's maakte. Ik ben zaterdag samen met een vriendin de stad in geweest, om de laatste spullen voor de examenreis te kopen. Ik heb wat gekocht bij de H&M en Kruidvat. Omdat ik niet zoveel heb gekocht, doe ik deze shoplog aan de hand van foto's. De kwaliteit van de foto's is wel wat minder, omdat het gisteren nogal grauw weer was..

                

Bij de Kruidvat heb ik twee maskertjes en een lakje van Essence gekocht. Ik heb van Kruidvat eigen merk de Strawberry masker gekocht en van het merk Dr Van der Hoog de Tipsy Tequila Sunrise. Ik zijn beide een beetje fruity en frisse maskers. Ideaal dus voor op vakantie. Door het warme weer heb ik ook sneller de neiging om lekkere frisse en fruitige spulletjes te kopen. De twee maskers kun je beide door midden knippen, dus eigenlijk heb ik vier maskers. De masker van Kruidvat kostte €1,01 en die van Dr Van der Hoog €1,79, maar die kreeg ik gratis, want ik heb een extra voordeelkaart.

                

Voor de mensen die zich afvragen wat ik met mijn duim heb gedaan: ik had in de winter een barst in me nagel en die is nu bijna eruit gegroeid, dus daarom heb ik een pleister om.

Het lakje dat ik heb gekocht is de Essence Nail Art Speical Effect Topper lijn. Het is de kleur 12 Holo topping, please!. Het is een holografische topcoat die je op elke basislak kan aanbrengen. Ik had deze lak gezien op  Beautylab en ik moest hem ook hebben. De lak kostte maar €1,89.

                    

                 

Bij de H&M heb ik drie topjes gekocht voor op vakantie. Het topje hierboven wilde ik al een tijd hebben. Ze hebben deze top in verschillende kleuren, maar toch vind ik grijs leuk. Het kant aan de bovenkant geeft ook wat extra's vind ik. Het enige nadeel is wel dat de top aardig kort is, maar voor €7,95 vond ik het wel te doen.

                  

Ook kocht ik een lekker fluorescerend groen shirt. Ik vind de kleur zo mooi en fris voor in de zomer. Lekker aan het strand met een short eronder, ik zie het al voor me. Het model is vierkant en ik had nog niet zo'n model shirt. Ik vond hem ook goed staan bij mijn figuur. Dit short kostte me maar €4,95.

                   

En als laatste een top die ik al heel lang wilde hebben. Ik zag hem toevallig nog hangen in mijn maat en hij staat zo super leuk! Het is wel een vrij kort model, maar dat vind ik juist fijner boven een short. Deze top heeft een peace teken op de voorkant en een rits op de achterkant. Hij kostte €12,95 en ik ga deze top zeker vaak dragen.

Dit waren al mijn aankopen van de Kruidvat en de H&M. Voorlopig ben ik klaar voor de zomer, dus laat de zon maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen