24-06-13

Shoplog Kruidvat (Essence & Catrice)



I did it again! Ik wilde zo graag de nieuwe shimmer powder van de Essence Ticket to Paradise edition. Daarom ben ik gisteren naar de Kruidvat gegaan en ik kwam thuis met meer. Ik ben verslaafd aan het worden aan roze/nude lipsticks en ik kwam ook nog een mooie lak tegen van Catrice, die moest ook mee! In deze shoplog laat ik jullie zien wat ik gekocht hebt bij de Kruidvat.



Essence Ticket to Paradise Shimmer Blush €2,99
- Wauw, wat een mooie poeder is dit. Ik zag swatches op andere blogs en ik was meteen verkocht. Ik moest deze poeder hebben! Gelukkig was de poeder er in mijn Kruidvat filiaal nog in overvloed. Het doosje en de opdruk van de poeder zien er echt zo zomers en leuk uit.



Lipstick Essence 53 All about cupcake €1,99 - Voor twee euro kon ik deze lipstick van Essence ook niet laten liggen. Ik ben gek op nude roze lipsticks. Op de foto oogt de kleur nogal roodroze, maar in het echt is die meer oudroze.



Essence kajal pencil 01 Black €0,99 - Mijn oogpotlood is bijna op dus het werd tijd voor een nieuwe. Deze kajal pencil van Essence doet zijn werking goed. Het is pikzwart en blijft goed zitten de hele dag.



Catrice ultimate colour lipstick 010 Be Natural! €3,99 - Ik moet alle nude kleuren hebben van deze lipsticks. Ze zijn zo mooi en staan me ook nog eens leuk. Ik kocht de kleur 010 Be Natural, een meer perzik achtige nude kleur.



Catrice nagellak 38 Vino Tinto €2,99 - Een mooi lakje met een bijzondere kleur. Ik vind hem leuk voor de herfst en de winter. Het is een aardig donkerpaarse kleur en hij lakt fijn.

Dit was mijn shoplog van de Kruidvat. Ik betaalde in totaal €12,95 voor vijf producten. Ik vind ze allemaal stuk voor stuk goede producten en ik ben er blij mee. Binnenkort volgen er reviews over deze beauty's.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen