21-06-13

Tag: I love summer!


                 Y.O.L.O. | via Tumblr

Op kittehscupcakes kwam ik de I love summer! tag tegen. Na het lezen was ik enthousiast en wilde ik deze tag ook invullen en met jullie delen. Aangezien het nu lekker weer is buiten en ik nog helemaal in de vakantie-mood ben, ben ik helemaal klaar voor deze tag! Let's begin!

Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?
Het begint al moeilijk, haha! Ik heb zoveel nagellak. Ik wil ze allemaal wel kiezen. Als ik er echt één mag kiezen dan is het wel van de Essence Colour & Go lijn de lakken 115 Redvolution en 109 Off to Miami! Ik hou deze zomer van de koraalroze en rode kleuren. Op Instagram spot ik soms wel foto's waarin meiden zulke kleuren dragen en dat geeft me een echt zomers gevoel. Momenteel draag ik 115 Redvolution op mijn tenen.

                              

Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?
Dat is toevallig, ik ben vorige week naar Turkije geweest op vakantie. Turkije is echt leuk om er heen te gaan. Ik ben samen met vijf vrienden van school erheen gegaan. Grappig dat sommige mensen denken dat je allemaal broers en zussen van elkaar bent. Deze zomervakantie ga ik verder niet op vakantie. Ik moet hard gaan werken, want ik ga studeren, op kamers en ik wil misschien nog een autootje kopen.

                   istanbul

Wat draag je het liefst met warme temperaturen?
Een short met een losse top. Ik vermijd zo veel mogelijk zwarte kleren, want die zijn altijd zo warm. Ik draag het liefst losse, kleurrijke topjes van katoen, want daarin zweet je niet zoveel. Voor de rest probeer ik zo weinig mogelijk accessoires te dragen, want dat zweet en plakt alleen maar.

                   shorts. ^.^ | via Tumblr

Wat is jouw ultieme zomerhit?
Daar hoef ik niet lang over na te denken, Year of Summer van Wildstylez ft. Niels Geusebroek! (zet nummer op)
                                                         

Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten?Geen een! Ik heb geen sandaaltjes, omdat ik tamelijk brede voeten heb. Ik heb verschillende sandaaltjes tegengekomen, maar ik vind ze niet fijn zitten. Ik graag Birkenstocks, misschien dat ik die deze zomer verslijt.

Wat is jouw favoriete zomergeur?Op dit moment draag ik graag Essence Like a new love en Nina Ricci. Deze geuren zijn lekker fris. Maar eigenlijk neig ik in de zomer meer een bodysplash te gebruiken. Omdat dat frisser is.
                           Resultados da pesquisa de http://presentediadosnamorados.files.wordpress.com/2011/03/perfume-feminino-nina-nina-ricci.jpg%3Fw%3D640 no Google


Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een badpak? Een bikini? Tankini?Ik draag al jaren een bikini. Ik heb nu een roze van de Livera.

                                                           

Welke lipsticks in je stash schreeuwen ZOMER? Essence 61 I'm Lobstar is een oranje lipstick met glitters erdoorheen. Ik de kleur helemaal bij de zomer en hoge temperaturen passen. Ook koraalroze kleuren zoals Essence 55 Corolize me! zal ik deze zomer vaak gaan gebruiken.

Wat is je favo zomer drankje?Iets kouds! In de zomer vind ik het heerlijk om iets met prik te drinken, zoals cola of 7-up. Sowieso vind ik drinken lekker als het warm is.

                        coca cola tumblr - Recherche Google

Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?Sandaaltjes en een zonnebril. Ik heb al twee zonnebrillen dus die vallen al af. Ik wil nog graag sandaaltjes hebben. Ook een leuke short kan natuurlijk niet ontbreken in je kast.

                       summeeer

Dit was de tag. Als je hem leuk vind, mag je hem van mij overnemen. Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen