02-07-13

Muziek met een herinnering #2013

                  You are the music in me | via Facebook

Muziek is een van de mooiste dingen op aarde. Ik kan me geen wereld inbeelden zonder muziek. Muziek is een kunst iets wat je deelt en waar je je emoties in kan uitten. Er gaat bij mij geen dag voorbij zonder dat muziek luister. Vooral als ik muziek luister bij een bepaalde gebeurtenis dan raakt dit me en elke keer wanneer ik dat nummer luister dan denk ik aan dat moment. Vandaag laat ik jullie mijn nummers zien van afgelopen halfjaar waaraan ik een herinnering heb gekregen.




                                                             Wildstylez Feat. Niels Geusebroek - Year Of Summer

Laat ik beginnen bij één van mijn favorieten. Dit lied kwam áltijd op de radio tijdens rijles. Telkens als ik dit lied hoor dan zie ik mezelf al weer rondscheuren in de auto.



Aviccii vs Nicky Romero - I could be the one

Dit nummer heeft zo'n feel good gevoel. Op de een of andere manier doet het me denken de volleybalwedstrijden.



Macklemore & Ryan Lewis - Thrift shop

Wie kent de bekende thrift shop nou niet? Ik heb dit nummer zo vaak gehoord. Dit is ook typisch zo'n nummer dat er altijd op is tijdens rijles. Rijdend over de snelweg: This is facking awesome.



Showtek & Justin Prime - Cannonball

Nog een nummer dat er áltijd op is tijdens rijles. Als ik dit hoor dan moet ik denken aan de auto.




Bruno Mars - Treasure

Ooeeh dit is echt zo'n fijn nummer, dit haalt het discogehalte naar boven. Ik hou van dit soort nummers.  Dit nummer wordt vooral vaak op me werk gedraaid.


Dit waren mijn nummers van deze keer met een herinnering. Zoals je ziet vooral veel nummers van rijles, maar daar staat ook altijd de radio aan. Lekker muziek luisteren en rijden, daar hou ik van.
Bron: Weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen