08-08-13

Favorieten juli 2013

              

De afgelopen maand heb ik misschien niet veel make-up gebruikt, maar toch heb ik zo mijn favorieten gehad. Juli is voor mij altijd een maand waarin het wat minder is. Het is warm en je zweet veel en daarom gebruik ik een stuk minder make-up. Toch heb ik een aantal leuke producten gevonden en herontdekt en deze wil ik graag met jullie delen.
         

Als eerste een parfum van Essence: Like a new love. Ik had deze parfum al in een travelsize 10 mL, maar ik was zo onder de indruk dat ik ook de grote variant van 50 mL had gekocht. Deze geur is één van mijn favorieten van de Essence pafums. Ook vind ik like a day in a candy shop heel lekker. Momenteel gebruik ik vooral Like a new love, omdat de geur lekker fris is en omdat ik het meer een pafum vind voor de lente en de zomer.

          

Natuurlijk kon zonnebrand en aftersun deze maand niet ontbreken. Vooral met die hittegolven telkens dan blijf ik maar aan het smeren. Een zonnebrandcrème en aftersun die ik persoonlijk heel fijn vind is de Sun bronze sun milk van Hema en de aftersun van Hema. Ik gebruik de zonnebrandcrème al een jaar (dit is mijn tweede bus zonnebrand alweer) en hij doet wat die moet doen. De aftersun heb ik ontdekt toen ik op vakantie was in Turkije. Het goedje doet me helemaal denken aan de avonden in Turkije toen ik dit telkens moest opsmeren (ja ik was verbrand!). Ook zijn deze producten dermatologisch getest en budgetproof.

           

Over de nagellaken van W7 ben ik vrij positief. Ze lakken fijn, dekken goed en zijn bovendien ook nog eens goedkoop. Een kleur waar ik deze maand fan van ben, is de kleur 22 Neon blue.

Ook ben ik helemaal fan van de Catrice glamour doll volume mascara. Hij maakt mijn wimpers een stuk langer en klontert niet. Ik heb al veel mascara's gehad en deze behoort zeker tot mijn favorietste!

             

Ik had vorig jaar de kunstnagelremover ontdekt van de Kruidvat en sindsdien vind ik het zo makkelijk om nagellak eraf te halen. Je doet je vinger in het potje en dan draai je rond totdat de nagellak eraf is. Het is zo gemakzuchtig en snel. Ik gebruik nu de quick en easy nailpolish remover van Kruidvat.

Zoals jullie misschien weten zijn mijn nagels in een erg slechte conditie. Ik werk in een supermarkt en steeds breken mijn nagels af. Daarom ben ik begonnen een kuur met een nagel verhardener van de Hema. Dit is een nagel verhardener met fomaldehyde, wat je nagels sterker moet maken. Ik ben al een week bezig en ik merk dat mijn nagels een stuk sterker zijn en dat ze sneller groeien.

Dit waren mijn favorieten van de maand juli. Weinig makeup omdat ik niet zoveel droeg deze maand door het warme weer. Toch heb ik leuke favorieten gevonden en ik hoop dat augustus ook weer leuke favorieten met zich brengt.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen