04-08-13

My week in pictures #31

                                             Untitled

Door de vakantie heeft me blog een tijdje stil gestaan. Gelukkig ben ik er nu weer en kan ik weer verder met bloggen. Ik voel me nog lang niet beter, maar toch wil ik doorgaan met bloggen. Deze week was voor mij erg moeilijk. Toch heb ik mijn camera gepakt en momenten vastgelegd voor de my week in pictures.
         

Lekker patat bakken op de zaterdagavond. Hebben jullie ook een speciale patatdag? Wij hebben dat dus altijd op zaterdag.

          

Nu het zomer is en ik vaak shorts draag, kan ik ook weer mijn enkelarmbandje dragen. Deze is van de C&A.

          

En ik besloot een masker op te doen. Bleek het masker een peel-off  masker te zijn. Ik vind het altijd heel vies om het masker van me gezicht te trekken.. Dit was trouwens een fruity masker van de Kruidvat.

           

Deze reclame komt elke dag om kwart over 8 en kwart voor 9 op de tv... Holy soda!

            

Lekker aan het strand liggen. Jammer genoeg was het maandag niet heel lekker weer. Het waaide wel en ik krijg het altijd heel snel koud. En ik was verbrand op me rug.

            

Vrijdag besloten we naar de zee te rijden. Ik neem altijd tijdschriften en puzzelboekjes mee, want ik verveel me altijd aan het strand. Ik ben totaal geen zomermens.

               

Haha deze Doritos is echt strand- en  bioscoopvoer voor mij.

               

Zaterdag heb ik zo iets lekkers ontdekt! Gesmolten warme witte chocolade met gepofte rijst en geplette oreo's erdoorheen. Alleen word je hier wel snel misselijk van omdat de chocola warm is. Maar het is echt heel lekker!

Ik moet aankomende week echt elke dag werken, omdat veel collega's met vakantie zijn. Ik hoop dat het een betere week wordt!

Beeld: Weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen