11-08-13

My week in pictures #32

                   Retro Camera.

Al weer een week voorbij gevlogen. Dat kwam omdat ik elke dag gewerkt hebt. De meeste collega's zijn met vakantie en daarom moet ik extra werken. Vind ik helemaal prima, aangezien ik anders niet veel doe en kan doen. Ik merk wel dat ik na zo'n week werken echt ontzettend moe ben. Anyway ik heb weer een my week in pictures voor jullie. Niet veel foto's deze keer, omdat ik zoveel moest werken.


          

Omdat ik elke dag moest werken had ik lekkere broodbeleg nodig in de pauze. Ik kocht een pak schuddebuikjes. Dat at ik vroeger wel eens op brood. Nog steeds vind ik ze erg lekker.

          

Dinsdag moest ik overdag werken van 7 tot 17. Daarna had ik meteen rijles. Na rijles werd ik verrast met een macflurry van me ouders.

            

Mijn haar is behoorlijk verandert als je het vergelijkt met een paar jaar terug. Toen had ik nog meer slag en nu krijg ik steeds meer krullen. Het liefst heb ik gewoon stijl haar...

           

En ik keek Mirrors 2 die al een jaar op mijn laptop stond. Ik vond dit stukje zo eng waarin die man glas ging eten. Het was een mooie film met een apart verhaal. Ik hou wel van horror films.

            

Zaterdagmiddag was ik al om half 5 vrij ipv 5 uur. Ik ging nog even snel naar de drogisterijen in het dorp om wat spulletjes te halen. Ik was eigenlijk opzoek naar een mooie highlighter, maar die kan ik niet vinden. Ik kocht een topcoat van Superdrug, 2 lipsticks van Rimmel London en haarlak van de Kruidvat. Reviews volgen nog...

                                      Sony Cybershot DSC-HX50V compact camera Zwart
Want ik heb een nieuwe camera nodig. Ik maak nu altijd foto's met mijn samsung galaxy s2, maar ik merk dat dit gewoon geen goede camera is voor mijn blog. Ik heb verschillende reviews gelezen en gezien waarin mensen positief zijn over de Sony Cybershot DSC-HX50V. Ik denk ook dat deze camera beter voor mij zal zijn dan zo'n grote spiegelreflexcamera. Ik heb totaal geen verstand van lenzen en al die accessoires die erbij horen. Ik wil graag een makkelijke camera die compact is en die ik overal mee naartoe kan nemen.

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik eerst mijn rijbewijs moet gaan halen, voordat ik de camera koop. Ik moet vrijdag af rijden, duim voor me!

Beeld


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen