18-08-13

My week in pictures #33

                                  Untitled

Afgelopen week wel wel een relaxt weekje. Ondanks dat ik elke dag moest werken en dat ik moest afrijden, heb ik het wel leuk gehad. Ik ben naar Schiphol en Amersfoort geweest, mijn opa en papa waren jarig en ik  ben nog steeds op zoek naar een kamer. Op vrijdag moest ik afrijden en helaas ben ik gezakt, maar ik zit er niet mee. Volgende keer beter toch? In my week in pictures laat ik jullie de afgelopen week zien door middel van foto's, die door mij zijn gemaakt.


       

Mijn moeder bakt elke zaterdag standaard droge cake. Nu had ze voor de verandering eens een taart gemaakt! De binnenkant was gemaakt van cake en jam daaroverheen zat heerlijke slagroom met spikkels en snoep. Jammie!

          

Het is echt bizar hoeveel makeup er altijd op de wattenschijfjes liggen als ik het eraf haal. Ik gebruik eerst een oogmakeup remover, daarna een reinigingsmelk en als laatste nog een tonic. Ik krijg alleen nooit goed mijn mascara van mijn ogen af..

           

Op maandagmiddag/avond moest ik werken en besloot ik in mijn pauze om lekker poffertjes te eten. Ik eet thuis nooit poffertjes of pannenkoeken, dus vond ik het wel eens lekker om voor poffertjes te gaan.

           

Ik wist helemaal niet dat je baby's op de bbq kan leggen bij de sims! Waarschijnlijk is dit al wel heel oud, maar ik kwam er afgelopen maandag pas achter..

           

Dinsdag ben ik een dagje naar Amersfoort en Schiphol geweest. In Amersfoort ben ik wezen winkelen (alleen lipgloss gekocht) en in Schiphol ben ik vliegtuigen wezen kijken. Sommige mensen vinden dat heel saai, ik vind dat best leuk om ze te zien landen en opstijgen. Ik hou echt veel van reizen en alles wat daarmee te maken heeft. 's Avonds zijn we uit eten geweest.

            

Op woensdag zochten mijn zusje en ik een cadeautje voor paps. Hij had nog sokken nodig, maar nergens vonden we leuke. Bij de vrouwenafdeling kwamen we van die typische opa sokken tegen met zo'n fout geruit printje erop. Waarschijnlijk waren die in de sale, omdat ze zo slecht verkopen.

            

Ik had de laatste week echt last van eetbuien. Daarom besloot ik steeds fruit te eten en kocht ik een bakje aardbeien (lang leve de aanbiedingen).

           

Ik had al heel lang niet meer wat gebakken, dus ging ik een taart maken voor mijn vaders verjaardag. Ik moest een monchoutaart maken. Het is echt easy en snel om het te maken en het smaakt heerlijk!

           

Op vrijdagavond snel eten maken, omdat ik moest werken. Ik maakte bami met babi pangang.

Dit was mijn weekje. Zaterdag moest ik weer werken en heb ik de verjaardag van mijn vader gevierd. Deze week heb ik niks belangrijk om te doen, alleen dat ik zaterdag weer moet werken. Ik wil nog heel graag een nieuwe laptop kopen voor naar school en wat nieuwe kleding.

Beeld: Weheartit

1 opmerking:

  1. wat een leuke foto's ! een baby op de bbq leggen vind ik trouwens wel een beetje cru, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen