25-08-13

My week in pictures #34

                            Tumblr | via Tumblr 

De week is weer voorbij gevlogen! Ik heb gewerkt, gewerkt en gewerkt. Het was de laatste week van de vakantie, want morgen begint mijn introductieweek in Enschede. Ik ben nog een kamer wezen kijken en heb lekker geshopt! Kijken jullie mee naar mijn afgelopen week?
        

Ik was al weken mijn oordopjes kwijt van mijn Samsung Galaxy S2. Ik ben overal aan het zoeken geweest. Uiteindelijk bleek het dat ze in een mobielvakje in mijn tas lagen.

          

Ik ben al heel lang fan van de Sims. Ik wist nog wel toen The Sims uitkwam en sindsdien speel ik het al. De Sims 3 wilde de laatste tijd niet op mijn laptop installeren, dus besloot ik alles van mijn laptop af te halen. Mijn hele laptop is nu opgeschoond en ik kan nu gewoon de Sims 3 spelen.

          

Allemaal heel leuk de laptop opschonen, maar dat die nu steeds moet updaten vind ik wat minder. Het record is echter wel gehaald: 127 updates installeren...

         

Op vrijdag ging ik naar Enschede om te kijken voor een kamer. Ik heb nog steeds niks gevonden..

           

Ik was vrijdagavond rond zeven uur thuis en ging lekker patat bakken met een kaassoufflé en een hamburger.

          

Zaterdag moest ik eerst werken tot 10 uur en daarna ben ik met drie vriendinnen de stad in geweest. Ik heb lekker veel geshopt en daar komt nog een shoplog van. Tussen de middag hebben we lekker gelucht bij de Hema. Ik nam een cappuccino en een soort van pizza broodje met tomaten, kaas en kruiden. Het smaakte allemaal erg lekker.

             

            

's Avonds kregen we visite en ik heb wraps gemaakt met zalm en komkommer! Het is echt heel makkelijk en snel te maken. Je pakt een wrap smeert er philadelphia kruidenkaas op. Dan doe je stukjes zalm of komkommer over de wrap heen en rol je de wrap stevig op. Daarna in stukjes snijden en een prikker erop en klaar is Kees!

          

En ik heb nog pannenkoeken gebakken met mijn zusje! Eigenlijk waren de pannenkoeken best lelijk geworden.

Voor de rest was het vooral een werkweekje. Ik moest extra werken , maar dat vond ik wel fijn. Hoe was jullie week?


Beeld: Weheartit

3 opmerkingen: