08-08-13

Opmaakdoelen augustus

       

Ook al is augustus een paar dagen begonnen, toch heb ik mijn opmaakdoelen voor deze maand bij elkaar geraapt. Ik probeer nog steeds om eerst de oude producten op te maken en daarna de nieuwe. Uit ervaring kan ik vertellen dat dat soms nog wel eens lastig is. Soms wil ik gewoon iets nieuws proberen. Daarom vind ik het altijd wel handig om opmaakdoelen op te stellen, zodat ik daadwerkelijk het oude ga opmaken.




Andrélon laagjes accent pasta - Deze soort van wax heb ik al zeker een jaar lang en is daarbij over de datum.

Herbal Essences beautiful ends shampoo - Deze shampoo zal ervoor moeten zorgen dat me gespleten haarpunten minder worden. Ze zijn wel minder geworden maar deze shampoo maakt de rest van me haren erg droog. Ik heb al een nieuwe shampoo van Andrélon gekocht dus deze shampoo moet snel op.



♥ Primark beauty 4 in 1 gentle facial cleasing wipes - Er zitten nog iets van twee doekjes in, dus deze ga ik zeker opmaken.

Kruidvat oog make-up remover - Na het gedoe met make-up remover, lotions en reinigingsmelk ga ik toch weer overstappen op de handige doekjes. Anders ben ik ontzettend snel door mijn wattenschijfjes heen... Ook is deze oog make-up remover bijna op.

Nivea visage 2 in 1 reinigingsmelk & tonic - Dit product staat al een paar jaar in mijn kast en hij is bijna op.



♥ Maybelline great lash mascara - Is al over datum.

NYC bigbold mascara - Is nog niet op, maar begint een nare geur te krijgen.

Essence I love extreme crazy volume mascara - Deze is ook al over datum.



♥ H&M pineapple & cocos bodysplash - Is jammer genoeg bijna op.

Essence all in one bb cream - In de zomer gebruik ik graag bbcreams, maar deze van Essence is bijna op. Ondertussen heb ik al een nieuwe bbcream van Catrice gekocht.

Essence stay all day longlasting make-up foundation - Deze foundation heb ik al een paar jaar dus die moet nodig eens op.

♥ Action Lifecare reinigende poriënstrip - Omdat ik er hier nog eentje van heb, kan ik die wel opmaken deze maand.

Zoals jullie zien zijn het vooral veel 'oude' producten die ik op wil maken. De meeste zijn helaas al een paar maanden over datum. Ik moet echt meer dingen opmaken voordat ik nieuwe spullen ga kopen..

1 opmerking:

  1. Succes, opmaken lukt mij aardig goed maar ik et er dan ook niets anders neer en soms gebruik ik de laatste restjes wat anders (gezichtscreme als handcreme b.v.)

    BeantwoordenVerwijderen