26-08-13

Review: Action MAX DNC 307 Peach

                             

Action verkoopt al langere tijd make-up voor een zacht prijsje. Over de kwaliteit was ik altijd wat sceptisch, maar sinds ik de nagellakjes ervan heb, ben ik helemaal omgeslagen. Ik kon daarom de perzikkleur DNC 307 Peach niet laten liggen. Ik had nog geen perzikkleur nagellak in mijn stash liggen en voor €0,49 wilde ik hem zeker gaan proberen.

Naam: MAX nails longlasting DNC 307 Peach
Kleur: perzik
Prijs: €0,49
Hoeveelheid: 7 ml
Hoeveel laagjes: 1
Opdroogsnelheid: Snel

Het lijkt wel of MAX haar nagellak steeds beter maakt! Ook al vind ik de verpakking en het potje er behoorlijk cheap uitzien, de kwaliteit is er niet minder om. Ik heb nagellak van dit merk waar ik minder enthousiast over ben, maar ik kan alvast zeggen dat deze toch wel tot mijn favorieten behoort.

Peach is een prachtige perzikkleurige lak. De kleur past helemaal bij zwoele, warme zomer- en lenteavonden. Ik vind het een kleur die overal bij past en die iedereen staat. Ik ben er helemaal weg van! De substantie van de lak neigt meer jelly dan dik en dat vind ik persoonlijk veel fijner lakken. Het kwastje is precies goed om mijn nagels mooi te lakken. De nagellak dekt in 1 laag en droogt lekker snel op.

      

Nadelen heb ik ook kunnen vinden. Ten eerste chipt deze nagellak wel snel en blijft die gewoon niet zolang zitten. Na een paar dagen moet ik toch echt deze nagellak eraf halen, omdat die niet meer mooi is. Daarbij ruikt deze lak vrij chemisch. Ik kan het me voorstellen dat sommige mensen dat vrij vervelend vinden. En als laatste ziet het potje er goedkoop uit. Gelukkig zie je dat dan niet terug op je nagels.

Toch is DNC 307 Peach mijn favoriete nagellak van deze zomer. De kleur is prachtig, de dekking is goed, de nagellak droogt snel op en het kwastje is superfijn in gebruik. Nadelen heeft deze lak ook: chipt snel, de geur is chemisch en de verpakking is goedkoop. Maar voor €0,49 hoor je mij nergens over klagen!

MAX  longlasting nagellak is verkrijgbaar bij de Action voor €0,49.

2 opmerkingen: