07-08-13

Review: Action Max mineral blush 866 Rosewood



Een  merk waar ik haat/liefde verhoudingen mee heb, is het Action merk MAX. Bij de Action verkopen ze super goedkope make-up. In mijn omgeving zijn veel mensen sceptisch over de make-up. Maar over de nagellak ben ik te spreken en de foundation poeders zijn ook wel fijn. Ik was bij de Action en ik kon de Rosewood blush niet laten liggen. Het schijnt een goede dupe te zijn van de Sleek Rose Gold blush. Benieuwd naar deze blush? Lees dan verder!


De Action verkoopt al een tijd haar blushes in een nieuwe verpakking. Zo uit mijn hoofd zijn er vier kleuren : Peach, Rosewood, Brown en Pink. Deze blushes waren al in het assortiment van Action, maar ze hebben een nieuwe verpakking gekregen. Ik ben al heel lang benieuwd naar de Sleek Rose Gold, maar ik heb gehoord dat deze blush er heel erg op lijkt. Voor 99 cent wilde ik het proberen en brengt hem mee.



De verpakking stoort me al meteen. Ik kreeg de blush amper uit de kartonnen verpakking. Nadat ik dat voor elkaar had gekregen moest de blush nog open. Ik weet niet waarom, maar ik kreeg hem niet open! Na lang priegelen was die dus open gegaan (hehe). De blush bestaat uit 'twee delen'. Het bovenste deel bevat de blush en het onderste deel bevat een spiegeltje en een kwastje. Het kwastje gebruik ik niet, want de haren van het kwastje zijn behoorlijk hard en ze vallen uit.. Voor de rest vind ik het idee van het spiegeltje een handig concept in de blush.



Rosewood is een oudroze/rode kleur met gouden glitters erin. Het is meer voor mij een mooie blush om in het najaar te dragen. Alleen wanneer ik er met een kwast overheen ga, dan korrelt de blush enorm! Overal liggen korrels van de blush als ik het gebruik. Daardoor wordt de verpakking snel vies. Daarentegen vind ik de pigmentatie echt bijzonder goed. Ik hoef maar een klein beetje product op een kwast te doen en ik heb genoeg voor op mijn gezicht. De gouden glitters vallen gelukkig nog mee op mijn gezicht. De blush zorgt voor een mooie glow op mijn gezicht, die ook nog eens de hele dag mooi blijft zitten!





De blush is 6 maanden houdbaar, bevat 4,3 gram blush en is niet getest op dieren.

Als je het aan mij vraagt hoe ik voorlopig nog geen Sleek Rose Gold te kopen. Rosewood van MAX is een goed gepigmenteerde blush die zorgt voor een mooi resultaat de hele dag lang. Ik ben ook zeker benieuwd naar de andere kleuren.  Voor €0,99 moet je echt eens een kijkje nemen bij Action voor deze blushes!

De mineral blushes van MAX zijn verkrijgbaar bij de Action voor €0,99 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen