21-08-13

Review: Catrice better than false lashes ultra black volume mascara

          

Nadat Catrice haar assortiment vernieuwd had, moest ik natuurlijk wel even gaan kijken. Onze Kruidvat loopt zoals gewoon altijd weer achter (ze hebben de Essence me & my icecream LE nog steeds niet), maar de nieuwe producten van Catrice lagen er al wel! Hoewel ik de nieuwe producten niet zo interessant vind, nam ik wel een nieuwe mascara mee: de better than false lashes ultra black volume mascara.

Naam: Catrice better than false lashes ultra black volume mascara
Kleur: Ultra zwart
Prijs: €4,59
Hoeveelheid: 12 mL
Lengte of volume: Volume

De huls van deze mascara viel me gelijk al op. Het is een soort van goud, zilveren reflecterende/spiegelende huls. Volg je het nog? Ik vind het zeker wel chique ogen met de zwarte letters erbij. Dit maakte mij extra benieuwd naar deze mascara.


"Better than False Lashes Mascara biedt dramatisch volume, ultieme lengte en extreme krul. Het effect is nog indrukwekkender dan kunstwimpers! De drievoudige volume vezelborstel bedekt elke individuele wimper voor een maximaal "valse wimper effect"."
         

Daar was ik dus benieuwd naar! Aan het borsteltje zal het vast niet liggen, want die is echt mega. Voor de rest ziet het borsteltje er vrij normaal uit. Een gewoon borsteltje met haartjes.

Maar tijdens het opdoen van deze mascara vraag ik me telkens af waar de dramatische volume, de ultieme lengte en de extreme krul blijven. Ik merk er helemaal niks van.. Mijn wimpers krijgen wat lengte en heel iets volume en daar blijft het bij (en nog een paar klontjes hier en daar). Heel teleurstellend, want ik ben over de andere mascara's van Catrice echt enthousiast en deze is nog duurder ook dan de andere mascara's.

         

Verwacht dus geen 'beter dan kunstwimpers' effect, want dat krijg je zeker niet van deze mascara. Een vrij basic look kun je wel creëren met deze mascara, maar ik zal voor het geld een andere mascara kopen. Nee, ik ben totaal niet enthousiast over deze mascara en zal hem niet weer gaan kopen.

De Catrice better than false lashes ultra black volume mascara is verkrijgbaar bij de Kruidvat & Trekpleister voor €4,59.


3 opmerkingen:

  1. Niet echt verbluffend! Deze laat ik liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd zwart terwijl ik meer met bruin heb, jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het juist een mooi effect want het separeert je wimpers mooi en er komt een mooie krul in, maar misschien komt het omdat mijn wimpers kaarsrecht staan :-(

    xx

    BeantwoordenVerwijderen