01-08-13

Review: Catrice glamour doll volume mascara

              

Maanden lang las ik over een mascara die je wimpers zo lang maakte, zodat het leek alsof je poppen ogen kreeg. Ik las reviews waarin mijn medebloggers tevreden waren over deze mascara. Ik heb het over de Catrice glamour doll volume mascara. Het belooft een romige mascara met een speciaal elastomeer borsteltje. Het borsteltje zal bij elke wimpers komen en daardoor krijg onweerstaanbaar lange wimpers zonder ze te verzwaren. Ik was razend benieuwd naar deze mascara, dus daarom heb ik hem voor jullie getest.

Naam: Catrice cosmetics glamour doll volume mascara
Kleur: zwart
Prijs: €3,99
Hoeveelheid: 10 mL
Lengte of volume: Lengte

De mascara zit in een luxe zwarte huls. De huls heeft een aparte vorm die in het midden wat naar binnen loopt. Daardoor ligt de mascara wat fijner in me hand vind ik. Voor de rest ziet de huls er vrij basic uit: zwart met zilveren letters.

De glamour doll mascara zal je wimpers moeten doen lijken als poppen ogen. Je wimpers zouden langer moeten worden door het borsteltje dat bij elke wimper kan komen. Ik heb deze mascara getest en dat is niet helemaal zo. Het borsteltje is fijn in gebruik, maar hij komt niet bij mijn buitenste wimpers. Het borsteltje is gemaakt van rubber en niet van haartjes.

               

Maar waarom Catrice deze mascara beschouwt als een volume mascara weet ik niet. Mij geeft deze mascara toch echt meer lengte dan volume af. Mijn wimpers worden echt een stuk langer, maar veel volume komt er niet af. Wat wel een voordeel is, is dat de mascara amper klontert. Dat komt omdat het borsteltje kleine kammetjes bevat en doordat het borsteltje wat stroef uit de huls van de mascara gaat.

              

             

De bovenste foto zonder mascara en de onderste met de mascara. Ik gebruik de Catrice glamour doll mascara bijna elke dag, omdat ik hem zo fijn vind. Eindelijk heb ik een mascara gevonden die niet klontert en me wimpers lekker lang maken, zonder dat het er nep uit ziet. De mascara zorgt voor een mooie natuurlijke look die je prima overdag kunt dragen. Geen geklonter en spinnenogen! Deze mascara behoort zeker wel tot mijn favorieten ook voor de budgetprijs van maar €3,99!

De Catrice glamour doll volume mascara is verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Trekpleister voor €3,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen