15-08-13

Review: Catrice naillacquer 38 Vino Tinto

     

Vandaag wil ik een review doen over een lakje dat ik laatst kocht: 38 Vino Tinto van Catrice. Verwacht geen zomerse felle lak deze keer, want Vino Tinto is juist een heel donkere lak voor koude, donkere winter- en herfstdagen! Deze kleur sprak mij aan omdat dit een kleur is die ik vaak ga dragen in het najaar. Vino Tinto heeft alvast een mooi plekje veroverd in mijn nagellakstash.

Naam: Catrice naillacquer 38 Vino Tinto
Kleur: Donkerpaars
Prijs: €2,69
Hoeveelheid: 10 ml
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Normaal

Vino Tinto is een behoorlijk donker paarse lak. De kleur heeft ook iets wel van heel donker bordeaux rood. Een mysterieuze kleur geschikt wat het najaar betreft. Het welbekende potje van Catrice kennen de meeste van jullie al. Een grote zwarte dop met het Catrice logo erop en op het potje zelf een sticker met daarop de benodigde informatie. De lak bevat 10 ml wat vrij veel is en is 36 maanden houdbaar. Wel jammer dat de sticker het weer goedkoop maakt. Catrice kan beter de informatie op het potje zelf laten drukken.

     

De nagellak zelf is van goede kwaliteit. Het kwastje is qua afmeting precies goed voor mijn nagels, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen hem te dik vinden. Het kwastje neemt genoeg nagellak mee om je hele nagel in één keer te lakken. Vino Tinto dekt in twee lagen en droogt normaal op. De lak bevat na het lakken van je nagels geen strepen of belletjes, dus dat is een goed teken.

Ik vind dit een goede lak voor de €2,69 die je ervoor betaald. Vino Tinto dekt in twee lagen normaal op en lakt heel fijn. Ik zal hem zeker vaker gaan dragen op mijn nagels en ik kan hem jullie aanbevelen!

De nagellak van Catrice is verkrijgbaar bij de Kruidvat & Trekpleister voor €2,69.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel een mooie kleur, maar voor mezelf te donker!

    BeantwoordenVerwijderen