12-08-13

Review: Hema EYEliner 21

            

Nadat ik mijn Essence eyeliner had weggegooid omdat die over datum was, merkte ik dat ik dus geen eyeliner had. Ik gebruik eyeliner elke dag en kan niet zonder. Toevallig wist ik dat ze bij de Hema op het station in Zwolle ook makeup verkopen. Dus ging ik daar maar heen, want ik had toch mijn trein gemist. Ik kocht een eyeliner voor slechts €3,75 en vandaag ga ik die voor jullie testen.
De eyeliner zit in een mooie zwarte huls waarop het Hema logo staat en met witte letters het woord EYEliner. Op de andere kant staat nog wat verdere informatie zoals dat de eyeliner 6 mL bevat en 6 maanden houdbaar is. De eyeliner zit er vrij basic uit, maar door het zwarte oogt het ook wel weer modern strak. Wat wel jammer is, is dat de verpakking snel vies wordt door de eyeliner, maar dat is bij veel eyeliners zo.

            

Verder met het product zelf. De eyeliner bevat een draaidop met een kwastje eraan. De kwast ziet er normaal uit is niet overdreven lang, dik of kort. Met het kwastje kan ik een mooie dunne lijn zetten langs mijn wimpers heen. Het kwastje ziet er niet dun uit, maar de lijnen worden wel dun. Ik ben geen ster in het zetten van eyeliner, maar een mooie wing kan ik zelfs nog maken met deze eyeliner.

           

           

Een prima eyeliner voor het geld dat je ervoor betaald. Deze eyeliner blijft niet de hele dag zitten, na een paar uur moet je hem wel weer bijwerken. Maar voor €3,75 is het een prima eyeliner voor elke dag. Ik gebruik hem graag, omdat ik er mooie lijn mee kan zetten. Of ik hem weer zal kopen weet ik niet, omdat de eyeliner niet de hele dag blijft zitten.

De Hema EYEliner is verkrijgbaar bij de Hema voor €3,75.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen