23-08-13

Review: Hema Eyeshadow 06

      

Een oogschaduwpaletje dat steeds mijn aandacht trok, was 06 van Hema. Ik wist zeker dat deze twee bruintinten bij mijn groene ogen perfect staan, en daarom kon ik hem niet laten liggen. Ik weet van mezelf dat ik een behoorlijk haat- liefdeverhouding heb met Hema make-up. Maar mijn eerste en beste oogschaduwpalet was immers wel van Hema (toen nog Miss Helen). En teleurgesteld dat ik was toen deze oogschaduw uit het assortiment ging. Nog steeds heb ik geen vervanger gevonden voor deze oogschaduw, al hoe wel 06 van Hema aardig in de buurt komt.

Naam: Hema Eyeshadow 06
Kleur: Lichtbruin en donkerbruin
Prijs: tussen €2-€3
Houdbaarheid: 12 maanden

       

De verpakking van de oogschaduw ziet er wat basic uit. De verpakking is gemaakt van plastic wat je duidelijk kunt aanvoelen. Het is gewoon een normale verpakking zonder enige poespas: vrij basic dus.

Er zitten twee kleuren oogschaduw in: lichtbruin en donkerbruin met shimmer en een klein beetje glitters. Ik was vrij verrast toen ik de kleuren voor het eerst ging swatchen. De pigmentatie is geweldig van deze kleuren. De donkere kleur is beter gepigmenteerd dan de lichtere, maar dat is meestal zo bij oogschaduw. De oogschaduw is gemakkelijk met elkaar te blenden en geeft niet veel fallout.

          

Links de swatches zonder water en rechts zijn met water. De bovenste foto is zonder oogschaduw basis en de onderste is met oogschaduwbasis.

Hema heeft me dit keer verrast door haar make-up. 06 is een goede oogschaduw met twee prachtige kleuren die bij iedereen mooi zullen staan. Het is een vrij basic paletje, maar de kleuren zijn absoluut goed gepigmenteerd, zijn makkelijk te blenden en geven weinig fallout.

Hema eyeshadow 06 is verkrijgbaar bij de Hema voor €2 tot €3 euro (kan de prijs nergens vinden)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen