16-08-13

Review: Hema Shine Lipgloss 81

        

Afgelopen dinsdag waagde ik mij langs de schappen met make-up in de Hema. Ik heb altijd al een haat- liefde verhouding gehad met deze make-up. De nagellak en kwasten vind ik drie keer niks, terwijl ik juist wel weer te spreken ben over de gezichtsmake-up. Mijn oog viel op schattige lipglossjes met glitter erin. Normaal zou ik ze laten liggen (ik wil niet rondlopen met een zogeheten glitter smoel). Toen ik nummertje 81 zag, kon ik hem eigenlijk niet laten liggen. Dit deed me denken aan vroeger. Aan een lipgloss van de Kruidvat waar ik helemaal verliefd op was en die ik van mijn moeder had gekregen. Misschien brengt 81 van Hema weer herinneringen op of is het geen goede lipgloss? Ik testte het voor jullie.

Naam: Hema Shine Lipgloss 81
Kleur: Roze met paarse glitters
Prijs: €2,25

Voor 2,25 kocht ik deze roze met paarse glitters lipgloss. Ik weet niet of deze lipgloss deel uitmaakt van het vaste assortiment, aangezien het op een apart rek lag naast de stripers van de Hema. Voor het geld wilde ik hem wel eens uitproberen.

        

De huls van de lipgloss ziet er basic en echt Hema eruit. Ik vind het eigenlijk wel mooi en meisjesachtig staan. Ik stoor me er niet aan. De applicator is klein en voelt zacht aan.

Ik had verwacht dat de lipgloss voor zo weinig geld weinig kwaliteit had. Ik ben vaker teleurgesteld dan blij geworden van Hema make-up. Nu moet ik zeggen dat ik de lipgloss echt ontzettend fijn vind. Hij plakt totaal niet, geen overbodige en opvallende glitters en het geeft een mooie gloss op mijn lippen. Ik ben eigenlijk best verbaasd over de kwaliteit en had dit niet gedacht. Als je goed kijkt dan zie je in de zon wel wat paarse glitters voorbij komen, maar ze vallen gelukkig niet zo erg op als ik gedacht had. De gloss maakt mijn lippen een klein beetje rozer, maar het geeft vooral veel gloss aan mijn lippen. 

       
       

Bovenste foto zonder lipgloss en onderste foto met de Hema Shine Lipgloss 81.

Als minpuntje heb ik getest dat de lipgloss geen maaltijd of drinken overleeft. Maar voor die 2,25 euro had ik dat eerlijk ook niet verwacht. Het is een goede budget lipgloss. Ook leuk voor meiden die net met make-up beginnen. Deze lipgloss kan iedereen hebben en is ook nog eens lekker betaaldbaar!

De Hema Shine Lipgloss is verkrijgbaar bij de Hema voor €2,25.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen