05-08-13

Review: W7 nail polish 22 Neon Blue



Als ik één merk mag uitroepen die ontzettend veel dupes verkoopt dan is het W7. Niet dat W7 een slecht merk is, zeker niet! Maar bijna alle producten zijn nageaapt. Ken je het merk nog niet dan moet je zeker eens een keer gaan kijken. Bij de op=op bracht ik een nagellak mee van W7: 22 neon blue. Of het een goede dupe en fijne nagellak is, kom je in dit review te weten!


Naam: W7 nail polish 22 Neon Blue
Kleur: Blauw
Prijs: €2,75 per stuk en 2 voor €5
Hoeveelheid: 15 mL
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Snel

Zeg nou zelf: lijkt dit op OPI nagellak of niet? De huls lijkt er echt sprekend op. Nu heb ik zelf geen OPI nagellak (shame) dus kan ik niet gaan vergelijken. De nagellak zit in een huge potje van 15 mL.  Voor de prijs is dat natuurlijk super goedkoop. Voor één nagellak betaal je €2,75 en voor 2 nagellakken slechts €5.



De substantie van de nagellak is vrij jelly. Gelukkig is dat na twee lagen nagellak niet meer te zien. Door het dikke kwastje was het handig om meteen me hele nagel mee te lakken. De kwast werkt daarom fijn. De kleur van deze lak is helemaal niet neon maar gewoon blauw, dus ik snap niet waar ze de naam neon blue vandaan halen.. Het enige negatieve aan deze lak is dat de lak chemisch ruikt.



Ik vind 22 neon blue echt een goede kwaliteit lak. De kwast lakt goed en door de jelly substantie lakt de lak behoorlijk goed. Wel jammer dat de nagellak chemisch ruikt. Voor de prijs zal ik hem zeker niet laten liggen, want voor mij is deze lak van goede kwaliteit.

De W7 nagellak is verkrijgbaar bij de op=op voordeelwinkel voor €2,75 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen