20-08-13

Review: W7 nail polish 25 Pillar Box Red

       

Vandaag wil ik een korte review en swatch laten zien van een lakje dat ik al een tijd geleden heb gekocht. Het is 25 Pillar Box Red van het merk W7. Een klassiek rode lak. Eigenlijk heb ik al heel veel rode nagellak, maar niet een daarvan is echt fijn. Mijn zoektocht gaat door naar het perfecte rode lakje.

Naam: W7 nail polish 25 Pillar Box Red
Kleur: Rood
Prijs: €2,75 per stuk en 2 voor €5
Hoeveelheid: 15 mL
Hoeveel laagjes: 2
Opdroogsnelheid: Normaal

Pillar Box Red is een mooie rode lak in een groot nagellak potje. Er zit 15 mL in het potje en dat is behoorlijk veel. Het potje is duidelijk nageaapt van OPI. De prijs is echt prima voor de hoeveelheid die je krijgt. Een lakje kost €2,75 en heb je er twee, dan betaal je maar €5.

Het kwastje is normaal en lekker lang, waardoor ik in één beweging mijn nagels goed kan lakken. Ik vind de kwastjes van W7 fijn werken. De nagellak dekt net niet in één laag. In twee lagen ziet het er allemaal net wat mooier uit. Voor de rest moet je de nagellak even goed rollen tussen je handen voordat je nagellak gaat op doen, want de nagellak krijgt al snel belletjes.


     

Het nadeel is alleen wel dat de nagellak niet altijd even mooi opdroogt. Pillar Box Red krijgt snel last van belletjes waardoor je nail-art er niet mooi uit ziet. Het chippen van de nagellak valt gelukkig mee.

         

Voor de prijs die je voor 25 Pillar Box Red van W7 betaalt, krijg je een goede nagellak. Je moet er alleen wel opletten dat je een goede basecoat gebruikt, anders verkleuren je nagels namelijk rood en de nagellak krijgt snel belletjes. Ik vind dit zelf een goede nagellak, omdat hij snel dekt en niet snel chipt. Een prima nagellak voor het geld wat je ervoor betaalt.


De W7 nagellak is o.a verkrijgbaar bij voordeelwinkels voor €2,75 per stuk en 2 voor €5.

2 opmerkingen:

  1. ik vind W7 zo een fijn merk, mooi lakje ook dit! De lakjes met suede effect zijn ook echt aanraders :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje! Ik vind dat W7 echt leuke lakken heeft!

    BeantwoordenVerwijderen