06-08-13

Shoplog: Action

        

Vorige week ben ik weer naar de Action geweest. Als ik een Action zie dan moet ik er ook shoppen. Er valt zoveel leuks te krijgen voor zo weinig geld. Omdat mijn studie in september begint, heb ik alvast wat gekocht voor school. Ook heb ik wat makeupjes gekocht om te proberen en te testen voor de site.


      

♥ Roze 2-rings A4 map €1,42
♥ Groene schrift met tabbladen A5 €1,29
♥ Groene schrift met tabbladen A4 €1,99

      

♥ MAX nagellak DNC 307 Peach €0,49
♥ MAX lippenstift DLC-100  Silky Nude en DLC-102 Peach €0,89
♥ MAX glasvijlen €0,95

     

♥ Wattenschijfjes 80 stuks €0,56
♥ Britney Spears Radiance 50 mL parfum €9,49
♥ Hegron wonder serum 150 mL  €2,49
♥ Onyx gezichtsmaskers melk en honing €0,82

In totaal was ik voor dit alles €20,39 kwijt voor 10 spullen. De parfum was het duurste en de nagellak het goedkoopst. Ik ga binnenkort een review schrijven van de nagellak (als me nagels weer wat langer zijn gegroeid), lippenstift, en het gezichtsmasker.
         

2 opmerkingen:

  1. Leuk.
    Bevalt de parfum? Welke geurnoten bevat het?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Het bevat geurnoten van bessen, tuberoos, jasmijn, oranjebloesem, iris en muskus

      Verwijderen