09-08-13

Wishlist: H&M najaar

      H&M

De nieuwe collectie is eindelijk binnen bij de H&M! Ik zat al lang te wachten op de herfstcollectie. Ik hou van het najaar, dikke kleren en veel lagen dragen over elkaar heen. De H&M heeft voor ieder wel iets in haar collectie. Ik heb al een paar favorieten op mijn wishlist gezet, kijk je mee?


               
Lange singlet €4,95 - In het najaar draag ik vaak meerdere lagen kleding over elkaar heen. Ook over een doorzichtige blouse of shirt draag ik een zwart hempje. Ik zoek al lang naar dit soort langere topjes met spaghettibandjes.

                       
Jeans overhemdblouse €24,95 - Ik ben al heel lang opzoek naar een leuke spijkerblouse. Ik zie steeds vaker spijkerblousjes en jasjes voorbij komen. Als het me leuk staat dan ga ik er een kopen.

                   
200-denierpanty €7,95 - Een dikke panty lijkt me ideaal voor als het wat kouder wordt. Ik vind het leuk om het vijf euro rokje te dragen met vans en een panty eronder.

                   
Stretchbroek €19,95 - Ik hou van zwarte broeken omdat ze werkelijk overal bij kunnen. Deze broek heeft een normale taille. Ik draag alleen broeken met een normale taille, ik hou niet van dat gehijs en dat je broek onderaan je kont zit ;) Hopen dat deze broek een beetje een fijn model heeft.

                  
Double-breasted jas €29,95 - Zeg nou zelf, deze jas ziet er schattig uit toch? Ik vind van wel. Ik heb geen idee of het model me niet ontzettend dik maakt, maar dat wordt een kwestie van aanpassen..

                             
Haarverfpoeder €6,95 - Hoe cool is dit? Haarverfpoeder in drie verschillende kleuren. Ik wil wel eens weten hoe in een dipdye me staat (waarschijnlijk echt heel lelijk haha).


Beeld: Weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen