24-08-13

Wishlist: Op kamers #1

                 (51) Tumblr

Geen filmpje vandaag zoals jullie gewend zijn, voorlopig kan ik geen filmpjes maken omdat ik mijn laptop helemaal heb opgeschoond. Ik ben mijn bewerkprogramma kwijt waarmee ik filmpjes bewerk en ik kan hem niet downloaden. Maar ik wilde jullie wel heel graag mijn wishlist laten zien van spullen die ik misschien ga kopen als ik op kamers ga. Ik ben nog hevig op zoek naar een geschikte kamer, maar ik heb al wel lekker rond zitten snuffelen voor leuke spulletjes!



H&M Home kussenhoes met volants €9,95 - Ik wil mijn inrichting aardig wit houden, omdat wit overal bij past, makkelijk te combineren valt en de kamer groter doet lijken. Ik vind deze kussentjes van de H&M Home afdeling echt supercute!

       
Ikea Klobo 2-zitsbank €99,95 - Een simpele witte bank voor weinig geld. Ik ga er allemaal leuke kussentjes bij in leggen, zodat de bank niet zo saai is.

                    
Ikea Lack tafeltje €4,99 - Simpel klein tafeltje voor echt weinig geld.

       
Ikea LEIRVIK bedframe €89,95 - Dit is zo'n typisch sprookjes bed. Ik wil dit bed zo graag hebben en als ik er de ruimte voor heb, ga ik hem zeker kopen.

Dit is voorlopig wat ik ben tegengekomen aan spullen die ik echt graag wil hebben. Het ligt er ook allemaal maar aan hoe groot de kamer is die ik ga huren en hoeveel ruimte ik heb. Ik hou jullie op de hoogte!


Beeld: WeheartitIkeaH&M

3 opmerkingen:

  1. Een witte bank, gedurfd hoor...ik zou er niet aan beginnen maar ik heb dan ook huisdieren en dan is het wachten op de eerste vlek...of ik ben ze voor hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen