09-10-13

Update: Druk druk druk druk..

                Untitled

Sorry dat ik al zo lang niet meer geblogd hebt! Ik ben sinds september begonnen aan mijn nieuwe opleiding chemie en dat hakt erin! De afgelopen tijd was een drukke, maar ook weer geweldige tijd die ik samen heb gehad met lieve mensen om mij heen. Het bloggen kriebelt mij nog steeds een beetje en ik mis het gewoon. Bloggen is mijn eigen ding waar ik alles kwijt kan. Vandaag wil ik weer een snelle update doen over de dingen die mij bezig houdt.

Laat ik eerst beginnen hoe het met mij gaat. Het gaat eigenlijk geweldig met mij. Sinds ik studeer maak ik zoveel nieuwe en leuke dingen mee en heb ik een heleboel leuke mensen leren kennen. Mensen met dezelfde interesses, kortom: ik het is een gezellige bende momenteel. Ik voel me echt student. Maar voor mij is er nu heel weinig tijd om überhaupt te gaan bloggen. Als ik vrij ben (denk rustig aan half 5/6 uur) dan ben ik twee uur kwijt aan reizen naar huis. Jep, ik zoek nog steeds een kamer. En daarna moet ik eten, douchen en leren/huiswerk maken dat zo ook alweer de hele avond in beslag neem. Ik heb echt geen tijd voor bloggen, terwijl ik het zo graag wil.

Ik heb morgen mijn eerste tentamen en ik heb er een goed gevoel over. Hopen dat ik hem in één keer haal, dan ben ik van de module af en hoef ik me daar geen zorgen over te maken.

Dus het komt er op neer dat ik gewoon echt geen tijd heb om te bloggen. Ik ga niet stoppen met bloggen, maar ik post veel minder artikelen. Ik wil nog altijd een nieuwe camera kopen, dus dat moet ik eerst even gaan doen. En dan ga ik proberen om artikelen te tikken en het weer een beetje op te pakken.

In de tussentijd kun je me gewoon volgen op instagram en tumblr waar ik vrij actief op ben (:

Veel liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen