20-10-13

What's new: Action week 42




Eens in de zoveel tijd maak ik weer een post over de nieuwste artikelen bij de Action. Elke week staan er weer nieuwe artikelen op de site van de Action. Nu ga ik niet heel erg vaak erheen, omdat ik er niet dichtbij woon, maar ik vind het een geweldige winkel. Voor deze week heb ik de leukste artikelen uitgekozen, dus kijk snel verder!



rexona deospray women 150ml biorythm

Rexona deodorant €1,89 -  150 ml woman biorythm

ds boxer/hipster ziki 2st uni+print M

ds boxer/hipster ziki 2st uni+print XL

Dames boxer/hipster €3,59 - 2 stk


max+more nagelstickers 14st
Nagelstickers €0,59 - 14 stk

impuls haardroger+opzetstukken 2200W

Föhn €7,99 - Met opzetstukken 2200 W

jaaragenda 2014 a6 dubbel spiraal

Jaaragenda €0,69 - A6 formaat


garnier fructis conditioner droog haar



Garnier Fructis Conditioner €1,79 - 200ml droog+beschadigd haar

dove deo roller 50ml pomegranate

Dove deodorant €1,79 - 50 ml pomegranate

palmolive naturals conditioner brilliant
Palmolive Naturals Conditioner €1,55 - 300 ml brilliant color


Voor meer Action artikelen: Ga naar de Action site
Ik denk dat ik snel weer naa de Action ga...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen