03-11-13

Favorieten oktober 2013

                        

In oktober ben ik nog steeds druk bezig geweest met mijn oude spullen opmaken. Bovendien heb ik door al het opmaken ook oude favorieten ontdekt. Natuurlijk zijn er afgelopen maand ook nieuwe producten bijgekomen.

                    

Kruidvat hand- en nagelcrème - Dit product heeft wonderen verricht aan mijn nagels! Inmiddels ziet het potje er iets anders uit, maar deze nagelcrème gebruik ik altijd nog trouw. Ik heb hem nog niet zo lang in bezit, maar mijn nagels zien er zoveel beter uit. Echt een aanrader voor als je nog op zoek bent naar een goede en fijn hand- en nagelcrème.

Essence stay all day foundation - Deze foundation heb ik herondekt, omdat hij te lang in mijn stash ligt. Hij moet op. Maar ik vind het eigenlijk een hele fijne foundation. In de zomer kon ik deze kleur (02 soft beige) prima dragen, omdat ik toen een stuk bruiner was. Nu mixt ik deze foundation met de infinite matt foundation van Catrice.

Demakeup oogreinigingsremover - Deze oogreinigingsremover met olie haalt al mijn oogmakeup eraf zonder hard te hoeven boenen. Ook droogt de olie mijn huid rondom mijn ogen niet uit.

Essence 3D oogschaduw 09 irresistible chocolates - Ik heb oogschaduw herontdekt en maak elke dag weer een nieuwe look met oogschaduw. Ik ben gek op irresistible chocolates van Essence. De kleuren, shimmers, alles van deze oogschaduw staat zo leuk bij elkaar. Ik vind dit zeker een favoriete budgettopper.

1 opmerking:

  1. Die hand- en nagelcrème is inderdaad erg fijn, trekt snel in en werkt gewoon erg goed en een heel fijn budgetprijsje, ik heb inmiddels al een paar potten opgemaakt. Die oogmakeremover begin ik binnenkort aan, hopelijk werkt hij voor mij ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen