07-11-13

Mijn favorietste kookfilmpjes van youtube #1

Tumblr

Omdat ik binnenkort op kamers ga en het leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen, ben ik al lang op zoek naar leuke en goedkope recepten. Op youtube vind ik zeeën van filmpjes over koken en bakken. Mede beautybloggers komen ook wel eens met een kookfilmpje voorbij. Ik heb van die dagen dat ik me uren kan vermaken met het kijken van dit soort filmpjes. Het lijkt me ook superleuk om al deze recepten een keer uit te proberen. Voor al deze filmpjes heb ik een speciale lijst op youtube gemaakt. Voor jullie heb ik er een paar uitgekozen.






Absoluut één van de lekkerste kookfilmpjes in mijn lijst is er eentje van Beautygloss. In deze video's maakt Mascha Enschilada's en dat ziet er inderdaad erg lekker uit. Het recept is helemaal niet zo moeilijk als het lijkt en ik ga dit zeker een keer uitproberen.



Dit filmpje heb ik gisteren pas ondekt: kaneelbroodjes van Foodgloss. Ik ben een groot foodglossfan en ik vind dat ze het echt goed doet. Deze kanaalbroodjes zijn makkelijk te maken en zien er bovendien ook heel smakelijk uit.





Wist je dat Beautylab recepten heeft voor slechts €3 euro? Ideaal voor als je student bent (net als ik). Voor €3 euro kun je een heerlijke maaltijd op tafel toveren.



Een kanaal dat ik ook pas sinds gisteren heb ontdekt is Todd's Kitchen. Hij maakt allerlei lekkere/simpele gerechten en ik vind zijn kanaal echt geweldig. Ook al ben ik niet wild van mozzarella, ik wil dit toch wel een keer proberen.

Als jullie zelf nog leuke kookfilmpjes weten, zou ik ze graag willen weten ;)

1 opmerking:

  1. Ziet er lekker uit allemaal! Leuke blog heb je ik volg je x

    BeantwoordenVerwijderen