04-11-13

My life in pictures

                     Polaroid ~

Het is alweer een hele poos geleden dat ik iedere week trouw de 'My week in pictures' postte. Omdat ik een tijdje ben gestopt met bloggen en nu het bloggen een beetje aan het oppakken ben, kon ik niet elke week zo'n artikel schrijven. Voor degenen die mij volgen op Instagram, zijn deze foto's wellicht al bekend. Ik laat jullie nu instagramfoto's van de afgelopen maand zien. 


Elke dag ben ik wel te vinden op het station in Wezep. Ik moet nu nog elke dag een kwartier fietsen naar het station en daarna nog anderhalf uur in de trein zitten voordat ik op school ben. Echt pure horror..

    

College is saai. Vooral met 100 man in een lokaal en dan ook nog eens biologie.

 

Gelukkig heb ik de döner company ontdekt! Dit is een döner box met allerlei rouwkost, wisky saus, döner en patatjes. Goddelijk..
 

Nog een geweldig vak, statistiek. Ik heb dit allemaal al een keer gehad op het vwo. Ik heb heel veel herhaling op mijn opleiding, maar dat maakt voor mij natuurlijk niks uit.



Ik was afgelopen woensdag jarig en werd 19. Ik kreeg onder andere deze mega chocolade van Milka.



En ik heb eindelijk de Essence gel nails at home! Ik vind het effect van gelnagels heel mooi. Het is makkelijk en snel aan de brengen. Wel jammer dat deze gelnagels van Essence niet zo lang erop blijven zitten. Maar ik vind het mooi. Zelfs mijn vriend vind het mooi, dus dat verklaard al heel wat.



Hengelo, de plek waar ik over een paar weken ga wonen, want ik heb een kamertje gevonden! Alles moet nog wel opgeknapt worden en ik kan er nog lang niet in, maar wat ben ik blij dat ik wat heb gevonden voor de winter ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen