01-11-13

Opgemaakt en weggegooid oktober 2013

                                

Deze maand heb ik voor mij doen veel opgemaakt. Ik wil voordat ik op kamers ga echt meer dan de helft van me spullen opmaken, zodat ik daar vanaf ben. Ik moet leren om eerst spullen op te maken en daarna pas nieuwe te kopen. Afgelopen maand ging dat erg goed en ik heb veel opgemaakt.
                   

Vogue girl Ladybird deo - Fijne deodorant, alleen is die mierzoet. Handig formaat om mee te nemen in je tas.

Andrélon laagjes accent paste - Een goede wax voor me haar en bleef gedurende de dag ook wel zitten. Alleen jammer dat mijn haar zo snel vet ervan wordt.

Catrice Coolibri jelly cheek tint - Helemaal niet vaak gebruikt en ik vond hem ook niet fijn. Daarom heb ik deze weggegooid.

MAX labello - Deze labello variant van MAX is een dikke lippenbalsem die mijn lippen lekker zacht maakt. Voor het geld zou ik hem zo weer kopen, want ik raak die dingen toch altijd kwijt.

Hema makeup base - Een goede basis voor je makeup is belangrijk en ik vind deze van de Hema echt heel fijn. Wel laat hij iets een witte waas achter op mijn gezicht.

Action Indigo Sexplosion parfum - Ik ben blij dat deze budget parfum op is. De welbekende Sexplosion parfum van de Action van €1,69 rook op het laatst een beetje raar.

                       

Bella wattenschijfjes - Niks op aan te merken, zijn goede budget wattenschijfjes die niet snel pluizen.

Kruidvat nail polish remover - Heb ik nog niet zo heel lang, maar de spons is ontzettend vies.

Action nail polish remover - De nagellakremover die ik altijd gebruik. Werkt goed en is lekker budget.

                      

Andrélon oil & care shampoo - Werkte niet goed voor mijn haar, mijn haar is nog steeds heel erg pluizig.

Kruidvat Repair Boost conditioner - Een goede conditioner, maar het doet niks voor mijn haar.

Andrélon versterend masker perfecte puntjes - Dit masker ruikt zo lekker, maar doet helaas niet veel voor mijn haar. Best slecht dat er ook geen gebruiksaanwijzing op de verpakking staat..

                       

Coconut Care reinigingsdoekjes - Als ik nu nog maar een keer cocosnoot ruik word ik misselijk. Deze doekjes zijn erg mild en halen mijn makeup er niet goed af. Ik heb ze meestal gebruikt om mijn handen schoon te maken.

Hema scrub gel tea tree - Dit vond ik een fijne scrub. De geur van tea tree is heerlijk en het product doet zijn werking goed.

Nivea reinigingscreme - Goede reiniging voor het gezicht en ruikt ook nog eens lekker.

Monster body shop choco - Ik kreeg bij the body shop een probeer monster mee. Ik kreeg van de bodylotions de geur choco. De geur was overheersend en ik rook de hele dag naar choco. Je moet er ook maar van houden. Wel vind ik de bodylotions van de body shop super fijn.

Action masker melk en honing - Dit product heb ik ook meteen weggegooid. Het masker stond ontzettend en was blauw met groene stukjes. Ik weet niet of dit zo hoort, maar ik wilde hem niet op mijn gezicht doen.

                             

Essence i love extreme crazy volume mascara - goede budget mascara, alleen jammer dat die zo snel is uitgedroogd.

Maybelline great lash mascara - Prima mascara voor als je een nude look wil maken. Deze mascara maakt je wimpers een stuk langer zonder te klonten.

Maybelline the falsies volume express mascara- Een van mijn favorieten van de afgelopen tijd. Deze mascara is helaas ook weer uitgedroogd.

1 opmerking:

  1. Hoe lang duurt dat voor die witte waas weggaat? Ik heb net ook de make up base van hema geprobeerd en ik heb een gigantische witte plek die er met niets af wil....

    BeantwoordenVerwijderen