29-11-13

Review: Rimmel London lipstick 130 & 700



Rimmel London is nooit een merk geweest dat mij aansprak. De verpakking, de prijs, de kwaliteit van sommige producten, het sprak mij nooit aan. Totdat ik opzoek was naar wat leuke kleurtjes lipstick en ik toevallig twee lipsticks van dit merk tegenkwam in de sale: €5 per stuk ipv €10. Ik rekende twee kleuren af namelijk: 130 Oxford St. Fuchsia en 700 Nude Delight. Ik heb deze lipsticks al een tijdje in mijn bezit en wil graag mijn mening met jullie delen.

De lipsticks zijn over het algemeen heel romig van structuur en zitten in een mooie huls. De huls is metallic paars en de vorm is een keer vierkant in plaats van het standaard rond. Ik vind de huls echt heel mooi. De twee lipsticks smeren heel fijn uit over mijn lippen en maken mijn lippen lekker zacht.



De kwaliteit is echt top, de lipsticks blijven lang zitten, maar overleven alleen een goede maaltijd niet. Mijn lippen drogen niet uit en ik zie ook geen vervelende lijntjes (iets dat ik altijd wel heb met lipsticks van Catrice..).



130 Oxford St. Fuchsia is een prachtige knal roze kleur. Het is een ideale kleur voor koele types en vooral leuk om te dragen in de zomer. Lekker fel en gevaagd vind ik deze lipstick.



700 Nude Delight is nude zoals de naam het al zegt. Het jammere aan deze lipstick is dat de kleur meer naar bruin/oranje neigt en dus niet zo zeer naar nude. Ik vind dat ik aan deze kleur ontzettend moet wennen en eerlijk gezegd staat die bij mij niet zo mooi.



Ondanks dat ik zelf de kleuren niet zo vind passen bij mezelf, vind ik de lipsticks wel een aanrader. Ze blijven lang zitten, smeren ontzettend fijn uit en de pigmentatie is top. Een maaltijd zal die niet overleven, maar dat doen de meeste lipsticks niet. Normaal kosten deze lipsticks €10 euro en zijn ze verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen