25-11-13

Shoplog: 1+1 gratis actie Kruidvat



Het is jullie ook vast niet ontgaan: de 1+1 gratis op alle makeup actie van Kruidvat! Van makeup heb je nooit genoeg en hoewel ik bezig ben met mijn budgetmakeup op te maken, vond ik het een goede gelegenheid om naar de Kruidvat te gaan. Zo kon ik alvast nieuwe makeup inslaan voor als ik op kamers ga (dan ga ik mijn hele stash veranderen). Ik heb twee nieuwe foundations gekocht, een poeder en een wenkbrauwpotlood.



Maybelline fit me foundation & poeder - Over deze foundation en de poeder heb ik zulke goede verhalen gehoord. Ik vind de verpakking er op de een of andere manier super chique en strak uit zien. Ik vind foundation en poeder van een goed merk erg belangrijk. Ik heb voor de kleur 115 ivory gekozen, omdat ik in de winter een vrij lichte huid heb. De foundation en de poeder kost normaal €14,29 per stuk.

Maybelline dream satin liquid - Dit product koos ik eigenlijk omdat ik nog één ander product nodig had voor de actie anders kreeg ik geen korting. Ik koos voor een andere foundation van Maybelline die ook geschikt is voor een normale/droge huid. Deze foundation kost normaal €11,99.

♥Catrice eye brow stylist wenkbrauwpotlood - Ik gebruik normaal altijd een wenkbrauwpotlood van de Hema, maar deze is bijna op. Ik hoorde dat veel mensen enthousiast zijn over de wenkbrauwpotloden van Catrice, dus daarom heb ik deze gekocht. Deze kost normaal €2,59.

In totaal zonder korting zou ik €43,06 kwijt zijn geweest aan deze vier producten. Nu heb ik alles voor de helft van de prijs, dus was ik maar €21,58 kwijt! Moet je nagaan hoe duur makeup eigenlijk is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten