22-11-13

Shoplog: Kruidvat en Trekpleister

I ❤️ shopping

Vorige week was ik een dagje vrij van school. Ik had een paar spullen nodig en ging daarom even lekker shoppen. Helaas heb ik niet alles gevonden wat ik zocht, maar ik kwam wel met een paar leuke spullen weer terug. Vandaag daarom een shoplog van de Kruidvat en de Trekpleister!



Kruidvat:

♥ Haarspray  ultra strong €1,89
♥ Oogschaduw penseel pro: 11 €2,99
♥ Europrofit face reinigingsdoekjes €0,60
♥ Essence my skin caring cleasing wipes €1,79

Op het oogschaduwpenseel zat  20% korting en daarom ging er nog €0,60 cent vanaf.



Trekpleister:

♥ NYC Primer €3,49
♥ NYC oogschaduwpalet HD color 793 Fashion Bootcamp €4,29
♥ Vaseline rosy lips lippenbalsem €2,02

NYC was 1+1 gratis, dus heb ik €3,89 bespaart en op alles van Vaseline zat 30% korting en ging er daarom nog €0,61 vanaf.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen