27-12-13

Dislikes van december



December is als een speer gegaan. Dit jaar is zo snel gegaan en het is alweer bijna 2014! Toch wil ik nog even mijn dislikes delen in dit artikel. In december heb ik wat nieuwe make-upjes gekocht, maar heb ik ook de oude make-up opgemaakt en gebruikt. Ik kwam oude favorieten tegen, maar ook de dislikes; producten die ik niet fijn vind om welke reden dan. Het liefst gooi ik ze direct in de prullenbak of geef ik het weg. Vandaag daarom mijn dislikes van de maand december!



Essence stays no matter what mascara - Deze mascara heb ik op aanraden van Mascha of Tim (ik weet het niet meer) gekocht. Zij vonden deze mascara namelijk een favoriet en fijn in gebruik. Na een paar keer deze mascara gebruikt te hebben wist ik dat dit voor mij een dikke dislike is. De substantie van de mascara is zo dik dat ik allemaal klontjes aan me wimpers heb zitten. Hij klontert en dat vind ik nou niet bepaald mooi. Deze mascara heb ik daarom mooi in mijn weggegooid bakje gedaan.

Catrice infinite matt foundation - Een foundation die voor vele voor jullie groot favoriet zijn, maar voor mij niet. Vorig jaar kocht ik deze foundation nog snel, omdat die uit het assortiment ging. Ik wist toen nog niet zo goed dat mijn huid niet tegen dit soort foundations kan. Deze foundation matteert je huid en is ideaal voor mensen met een vettige huid. Niet voor mij dus met mijn droge huid, omdat die mijn droge plekjes benadrukt. Deze foundation is gewoon niet voor mijn huid geschikt. Bovendien plakt deze foundation best wel. Best jammer, want voor de rest is het een prima foundation.

Action MAX lipsticks - Ook veel positieve verhalen over gehoord dat de lipsticks van MAX goed zijn. Ik weet niet waarom, want deze lipsticks zijn ontzettend hard en smeren niet fijn uit. Ik hou sowieso meer van romige lipsticks. Maar deze lipsticks gaan in de lijntjes zitten en blijven ook niet lang zitten.

Catrice waterproof topcoat - Wat een goed uitvinding: een waterproof topcoat die je over je niet waterproof mascara kan doen, zodat je mascara toch waterproof wordt. Dat zou betekenen dat ik nooit meer waterproof mascara hoefde te kopen. Helaas want dit product werkt niet. Na een regenbui heb ik nog steeds uitgelopen panda ogen. Dit product werkt niet. Bovendien gaan mijn wimpers aan elkaar plakken en worden ze knoerhard na het gebruik van de waterproof topcoat.

8x4 deodorant - Het gaat niet alleen om de geur, maar dit geld voor alle 8x4 deodorant: ik kan er niet tegen. Na het opspuiten van deze deodorant moet ik zo erg hoesten en krijg ik het ontzettend benauwd. Ik moet dan telkens mijn kamer uitlopen anders red ik het niet meer. Ik heb dit voor zover ik weet alleen bij 8x4 deodorant en het is knap vervelend, want ik vind de deo's altijd lekker ruiken.

Essence crystal eyeliner - Leuk zo'n glitter eyeliner voor de feestdagen. Tenminste moet er wel glitter vanaf komen. De zwarte variant heb ik in mijn bezit en het is een doorzichtige eyeliner met wat glitter erin. De glitters komen er niet vanaf en dat is jammer, want het had een leuk product kunnen zijn.

Action MAX 2 in 1 lipgloss - Het probleem van dit product is, is dat de matte bruine/oranje kleur in mijn lijntjes gaat zitten en het de lipgloss blijft niet lang zitten. Ik vond de matte kleur juist leuk om te dragen en hij stond me goed, maar de kwaliteit is gewoon bagger van deze lipgloss.

Dit waren mijn dislikes van de maand december. Best apart eigenlijk, want sommige van deze producten kom ik juist tegen in favorieten video's van andere bloggers. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur en type huid, dus bij iedereen is dit verschillend. Dit was de eerste keer dat ik mijn dislikes met jullie deelde en volgende maand doe ik nog eens.

1 opmerking:

  1. Apart, de Catrice waterproof topcoat werkt bij mij perfect, ben er erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen